אצל מי כדאי לעשות שיווק באינטסטגרם

שיווק באינטסטגרם

האינסטגרם היא רשת חברתית פופולרית בעיקר בקרב קהל צעיר והיא בנויה על הפצת ושיתוף תמונות ללא טקסט. לכם רשת זו אפקטיבית עבור מוצרים שהמראה הוויזואלי שלהם הינו בעל ערך קובע, כמו בגדים ותכשיטים. ההערכות מדברות על כ-300 מיליון גולשים ביום. פרופיל אינסטגרם עסקי צריך לעמוד בכללים כדי שיהיה אפקטיבי וימקסם את מכירות המוצר או השירות שברצונכם הציע. לשם כך יש להכיר היטב את כללי הפרסום באינסטגרם וללמוד אותם ממקצוענים בלבד. קמפיין אפקטיבי באינסטגרם הינו בעל פוטנציאל כלכלי עצום. הגדלת מאגר העוקבים שלכם מאפשרת לפנות אליהם בצורה ישירה ובלי פילטרים ולקבל משוב. עליכם להקפיד על כך שהלייקים שתקבלו אכן אותנטים ואינם פיקטיביים ולקבל הסברים משביעי רצון בעניין הזה מהחברה אשר מנהלת לכם את הפרופיל.

בפנייה לחברה המתמחה בפרופילי אינסטגרם עליכן להגדיר היטב מהו השירות או המוצר שאתם מציעים, מיהו קהל היעד ומהן המטרות שלכם מבחינת חשיפה ומכירות. כמו כן צריך להצביע על החוזקות והחולשות לשכם ולהכיר את המתחרים על אותו קהל יעד. לאחר מכן תצטרכו לקבוע את האסטרטגיה, כלומר כיצד מגיעים לקהלי היעד ובאיזה שיטות לפעול ברמה היומיומית. ניסוח גרכי פעולה אפקטיביות וריאליות יאפשר לכם להשיג מקסימום תוצאות כתוצאה מהחשיפה באינסטגרם ולהגיע ליעדים העסקיים שהצבתם לעצמכם. שיטת עבודה שגויה תגרום לכם להיבלע בתוך הרשת החברתית מבלי להשיג תוצאות ובכך תבזבזו את זמנכם לריק.

מאחר ששיווק באינסטגרם הוא כלי חיוני להצלחתכם ולפנייה לקהלי יעד – יש להפקיד את ביצוע הםפעילות בידי חברה מנוסה בתחום, אשר נציגיה יציגו בפניכם את הדרכים להגיע ליעדים שהצבתם מבחינת חשיפה ולאחר מכן גם מכירות. מומחי החברה יסייעו לכם בבניית הפרופיל העסקי ובבחירת תמונות נכונות. אם למשל מדובר בקידום מכירות של בגדים, תוכלו להיעזר בשירותיהם כדי להציג את התמונות הטובות ביותר וכן להשתמש בכלי מדידה מדויקים כדי להבין עד כמה החשיפה שלכם הגיעה למסםפרים המקווים וקיבלה לייקים אותנטיים מבעלי עניין פוטנציאליים. קידום באינסטגרם הוא עניין למקצוענים בעלי ניסיון רב ותוצאות מוכחות ויש לעמוד על טיבם במהלך פגישה מקדימה.

עוד מידע תוכלו למצוא גם באתר של אהוד טייץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *