באיזה שלב נצטרך לפנות ליועץ עסקי?

יועץ עסקי

אז קיבלתם את האור הירוק לפרויקט הייעוץ? מעולה. כעת, מגיע הקושי להתחיל בפועל את תהליך איסוף המידע, אוסף נתונים וגילוי תובנות, שיניבו ערך עבור הלקוח והעסק שלכם. איך מתחילים עם זה ולמה זה כל כך חשוב. קראו גם באתר https://www.nihul4u.co.il.

באיזה שלב נצטרך לפנות ליועץ עסקי? 

במהלך התקשרות עם לקוחות, יועצים בדרך כלל יעברו 7 שלבים או שלבים עיקריים. על מנת לבצע פרויקט מצליח, צוות הייעוץ יצטרך לבצע ביצועים טובים בכל שלב. להלן, כמה שלבי המפתח המהווים את האנטומיה של פרויקט ייעוץ.

שלב ראשון – גילוי הלקוח 

לאחר כניסה למשרד, היועצים מבלים לרוב את רוב זמנם בשלב גילוי הלקוח. למרות שסביר להניח שאתם "יודעים" מה קורה בתוך המשרד כבר מהפגישות הראשונות לפני שלב הכניסה, כעת עליכם לצלול לעומק ולברר מדוע הבעיה מתרחשת. 

לעיתים קרובות זה מתרחש בצורה של ראיונות עובדים ומעקב אחר כל הנתונים הקיימים. באופן אידיאלי, יועצים צריכים להתחיל לזהות בעלי עניין מרכזיים – אילו עשויים לגרום לקושי, אילו היו מוכנים לעזור בפתרון הבעיה וכו'. 

> מה זה אומר "רה ארגון" בעסקים? הקליקו למידע ופרטים

איך פותרים בעיה לעסקים על ידי יועץ עסקי? 

על מנת לרכך את הדילמה והבעיה בבית העסק, היועצים הטובים ביותר הם מכוונים ואמיתיים כאחד, מפרקים את בעלי העניין העיקשים וכך, יוצרים סביבה פתוחה לאיסוף מידע.

אמנם זה יכול להיות אחד התהליכים הגוזלים את הזמן הרב ביותר, אך זה יהיה שווה את המאמץ עם הזמן והשנים. 

תוך שעות ספורות, יועצים יכולים לאסוף זרם נתונים חדש לחלוטין שיגדיל את ממצאיהם ויאפשר להם להמשיך בביטחון לשלב הניתוח. כך או כך, אם יש לכם עסק קטן או גדול, כדאי שתחשבו בכיוון זה של יועץ עסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *