מנוע החיפוש של גוגל הוא כלי רב עוצמה למציאת מידע, אך הוא גם יכול להוות נשק רב עוצמה למי שרוצה לפגוע במותג שלכם או בכם.
אזכורים שליליים למותג או בכלל אנשים בגוגל, הם לא משהו שצריך להקל בו ראש.
אם יש לך אזכורים שליליים, חשוב שתדע מה הם ואיך להתמודד איתם.
מקרים בהם יש צורך בהדחקת אזכורים שליליים בגוגל
אזכורים שליליים למותג יכולים להיות מתסכלים עבור משווקים, אבל חשוב להבין את שורש הסיבה ולא רק את הסימפטומים.
כמה מהסיבות הנפוצות לאזכורים שליליים במותג הן:
– מתחרה מנסה לחבל בחברה שלך,
– החברה עשתה טעות שגרמה לתגובת נגד מלקוחות,
– החברה עושה משהו לא אתי או לא חוקי כמו הפרות מידע.
קבלת התראות מגוגל לאתר / מותג שלכם
אזכורי מותג, או הכללת שם של מותג במשפט, הם בדרך כלל חיוביים.
אבל כשהם שליליים, זה יכול להיות הרסני עבור החברה. זה המקום שבו התראות גוגל מועילות.
התראות Google, יכולות לעזור לך לעקוב אחר המותג שלך, ולראות, אם יש אזכורים שליליים שצריך לטפל בהם באמצעות הדחקת אזכורים שליליים בגוגל.
על ידי כך, תוכל לעצור את הנזק לפני שהוא יתפשט ויתחיל להשפיע על העסק שלך.
איך אפשר לעשות הדחקת אזכורים שליליים בגוגל?
חשוב שיהיה לך מוניטין טוב באינטרנט ולוודא שהעסק שלך לא משויך למילות מפתח שליליות.
אם אתה רוצה להיפטר מאזכורים שליליים בגוגל, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט בנושא של ניהול מוניטין באינטרנט.
כשאתה מחפש משהו בגוגל, התוצאות הראשונות הן החשובות ביותר.
אם יש לך אזכור שלילי שם, יהיה קשה לחברה שלך לחזור למצב תקין.
ישנן דרכים רבות להיפטר מאזכורים שליליים בגוגל.
הכי קל הוא ליצור תוכן חדש בעל גוון חיובי וסמכותיות רבה יותר מהתוכן הישן שלך.