רולאפים

רולאפים הם טכניקת פרסום נפוצה המשמשת למגוון מטרות.

הם יכולים לשמש לפרסום מוצר, שירות או אפילו אירוע.

רולאפים מופיעים בדרך כלל בפרסומות בצדי האוטובוסים ובמגזינים.

הם נראים גם על שלטי חוצות ופרסום חוצות אחר.

הרולאפ קיים כבר עשרות שנים, אך הוא זוכה לתשומת לב רבה יותר רק לאחרונה בגלל הרבגוניות והיעילות שלו.

לאוסף יתרונות רבים על פני צורות פרסום אחרות, כולל:

– ניתן לראות אותם על ידי כל הדמוגרפיה

– עלות תועלת

– ניתן למקם בכל מקום

– משפיע יותר מפרסומות מסורתיות

רולאפים כאסטרגיית שיווק ופרסום

שלטי רולאפ הם סוג של שלט המשמש להצגת מידע על העסק או השירותים.

הם מוצגים בדרך כלל בחלון, והם משמשים גם לפרסום מוצרים, שירותים או אירועים.

שלטי רול-אפ הוצגו לראשונה בתחילת המאה ה-20.

עם זאת, הם זמינים מסחרית רק מאז שנות ה-50.

הם נמצאים בשימוש נרחב כיום כדרך יעילה לפרסום עסקים ושירותים.

שלטי רולאפ יכולים להיות עשויים מנייר או חומרים פלסטיים וניתן למצוא אותם ברוב המקומות בהם יש צורך בשילוט.

יתרונות הרולאפים

שלטי רולאפ הם הדור הבא של שילוט, ראו באתר של מנטורס בית דפוס בחיפה.

הם עשויים מחומר עמיד וניתן לגלגל אותם כאשר אינם בשימוש.

שלט הרולאפ הוא פתרון מצוין לחברות שצריכות להציג את הלוגו או המותג שלהן על שטח גדול.

זוהי גם דרך קלה להראות את נוכחות החברה שלך באירוע או בתערוכה מבלי לבזבז יותר מדי כסף על שילוט.

שלטי רול-אפ שימושיים גם לקמפיינים של פרסום חוצות, שלטי חוצות ומסעות שיווק אחרים הדורשים נראות בקנה מידה גדול.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *