פתרונות הנגשה למבנים – מדוע חשוב לשמור על מבני ציבור נגישים גם לציבור הנכים

פתרונות הנגשה למבנים

כולנו בני אדם שאר אולי נראים די דומים אבל בשורה התחתונה מאוד שונים. הרי אומרים כי כל אדם הוא עולם ומלואו, אך מה עושים כשאר ברחבי העולם הזה מוצאים כי ההבדלים הללו יכולים להיות כאלה אשר מבודדים את האדם מהקהילה שלו.

מה עושים כאשר אדם אשר רוצה להיכנס אל מבנה כמו מסעדה או מבנה אחר לא יכול לעשות זאת מכיוון שיש שם מדרגה קטנה שמבחינתו סוגרת את הגישה עבורו? לשם כך קיימות שורה של פתרונות הנגשה למבנים בשטח הציבורי והפרטי, שאותם רק צריכים להתקין כדי שבאמת כולם יהיו שווים.

פועלים לפי חוקים ותקנות בעניין

קודם כל זה מאוד חשוב להבין כי את כל העניין הזה של הנגישות מגבה שורה ארוכה של חוקים ותקנות שקיימים ומתעדכנים להם מידי פעם בפעם במדינה. אם רוצים להיות אזרחים שומרי חוק ולא לקבל את הענישה הרלבנטית לדבר שנעשה בניגוד לחוק, זה חשוב מאוד להכיר את כל אלה ולהכין כל סוג של מבנה מסחרי או ציבורי כדי שזה יהיה מקום שבו יש את הנגישות הנדרשת ולא פחות מכך.

מעבר לכך, זה יכו להיות הרבה יותר נעים מבחינה חברתית לנהוג באנשים שלהם אין את האפשרות להתנהל במרחב הציבורי כמו רוב בנני האדם, ולהם להעניק באמצעות הפתרונות של שרפים את הסביבה הכי בטוחה והכי נוחה שבה הם יכולים להרגיש בדיוק כמו כולם על פני הדגשה של השוני שלהם בצורה מבישה.

בטוחים במרחב הציבורי

כל החוקים והתקנות אשר קיימים בנושא של נגישות הם כאלה אשר מאפשרים לאנשים שנמצאים על כסא גלגלים, לאנשים כבדי ראייה ולאנשים אשר נעזרים בכלי עזר כדי ללכת להגיע אל המקומות שאליהם פניהם מועדות בצורה נוחה.

לשם כך קיים ליד הרמזורים זמזם אשר מודיע על היות הרמזור ירוק במעבר החצייה להולכי הרגל, ולשם כך בדיוק יש מעבר נוח לצד מדרגות שאיתו יכולים לעבור אנשים עם עגלת תינוק או עם כסא גלגלים ללא סיוע במדרגות. באופן הזה כל האנשים כולם יכולים לחוש בטוחים במרחב הציבורי שבו הם נמצאים, ולהמשיך להתעסק בעניינם עם מרחב שבו ביתר נוחות הם מתמצאים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נוטריון לצרפתית – מי היה מאמין שתצטרכו את זה
בהרבה סיטואציות אזרחים ישראליים מוצאים עצמם בנקודה בה הם חייבים חתימה של עורך דין מוסמך, אשר יש לו את...
קרא עוד »
אוג 31, 2020
פשיטת רגל: החשיבות של שכירת עורך דין
הגשת בקשה לפשיטת רגל היא תהליך קשה ומכריע, ועלול להיות מאתגר לנווט במערכת המשפט ללא סיוע של עורך דין...
קרא עוד »
ינו 29, 2023
הרחקת יונים – איך אפשר לעשות את זה?
מטרידה אתכם העובדה שבכל פעם נוחתות ומקננות לכם יונים על הגג? במקום לעשות שימוש בפתרונות קצרי טווח,...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020