איש השנה בכנס איגוד השיווק הישראלי – מתי כוכבי

איש השנה בכנס איגוד השיווק הישראלי - מתי כוכבי

כנס איגוד השיווק הישראלי נחשב לאחד הכנסים החשובים ביותר עבור כל אנשי השיווק הבכירים ביותר בארץ. הכנס השנתי נערך בגני התערוכה בהנחייתו של גורי אלפי, כאשר נושא הכנס היה חידושים ושכלול האסטרטגיות השונות בעולם השיווק. כמו כן, הכנס בחן את שיתופי הפעולה האפשריים בענף והדגיש את הצורך להתאים את התחום לשינויים השונים שעוברים על העולם ועל קהל היעד של החברות השונות. המטרה הייתה לגלות כיצד ניתן להשתמש בפרסום יצירתי, על מנת להעלות את אחוזי המכירות. כמו כן, הכנס עסק בשימוש באודיו, במטרה להפוך אותו לכלי שיווקי חיוני וגם בחשיבות של שיתופי פעולה בין גורמים שונים, לצורך ניהול מוצלח של נכסים דיגיטליים. 

מתי כוכבי – איש השנה בכנס איגוד השיווק הישראלי – הישג מרשים ומכובד!

אין ספק כי כנס איגוד השיווק הישראלי נחשב לאחד האירועים החשובים ביותר בעולם השיווק. מדובר על כנס שמזמין אליו את אנשי השיווק הבכירים ביותר, על מנת לדון על אסטרטגיות שיווק שונות וחידושים שונים בתחום. אחת מהמסקנות הברורות ביותר של הכנס, הייתה ההבנה כי תפקידו של עולם השיווק הוא להבין את צרכי המציאות הנוכחית, לנתח אותם בפירוט ולבסוף להתאים את עצמו למצב הקיים. מסיבה זו בדיוק, נבחר מתי כוכבי לאיש השיווק של השנה, בזכות המיזם החדשני שלו- "הסטורי של אווה". מדובר על פרויקט מיוחד במינו, אשר אפשר להנגיש את זוועות השואה לילדים ולבני נוער, תוך כדי שימוש בפלטפורמות חברתיות ובשפה שמתאימה לקהל היעד. אין ספק כי מדובר על פרויקט חדשני, אשר תורם המון להנצחת קורבנות השואה.

לסיכום, מתי כוכבי הנבחר להיות איש השנה בכנס איגוד השיווק הישראלי, הצליח להנגיש את אירועי השואה לילדים ולבני הנוער של היום, באמצעות שימוש ב"סטורי" וברשתות חברתיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *