נגיף הקורונה גרם למשבר גדול בכל רחבי העולם – בכל יום שעובר מניין הנפטרים העולמי עולה, בזמן שכמות הרווחים הכלכליים יורדת. כיוון שמדובר על נגיף ויראלי חדש שאינו מוכר לארגון הבריאות העולמי, זוהי למעשה מלחמה כלל עולמית שאנו מנסים למנוע כדי למגר את התפשטות המחלה ולצמצם כמה שיותר הפסדים בנפש ובכלכלה.
יחד עם היצמדות להנחיות משרד הבריאות ושמירה על בריאותנו ובריאות המשפחה, כל אחד יכול "לנצל" את התקופה המורכבת הזו כדי לשפר דברים ונושאים שונים. הורים קרייריסטים יכולים כעת לבלות זמן משפחתי ארוך ואינטימי יותר עם הילדים, בעלי מקצוע כמו שיפוצניקים ונגרים יכולים להקדיש את הזמן הפנוי לתחזוקת ושדרוג ביתם הפרטי, עצמאיים יכולים לשפשף את הכישורים שלהם בעזרת למידה עצמית או רכישת מיומנויות נוספות, וגם עמותות שונות יכולות להשקיע בפרסום ושיווק דווקא בתקופה הזו בעזרת הצגת סרט תדמית מקצועי.
> קראו גם על הפקת הדמיות תלת מימד בקישור
כיצד סרט תדמית יתרום לעמותות
כיוון שעמותה פועלת לרוב למען מטרה ציבורית, עליה להמשיך כל העת בהגדלת רווחי והכנסות העמותה כדי לשמר את פעולתה ולשרת את המטרה המרכזית העומדת בבסיסה. אחד ממקורות המימון המרכזיים של עמותות הוא תקציב מדיני הניתן באמצעות מענקים ממשלתיים.
כדי שהמדינה תמשיך לתמוך בהכנסות העמותה, יש להציג עמידה בקריטריונים אליהם העמותה מחויבת – וזאת ניתן לעשות באמצעות סרט תדמית מקצועי שיעניק באופן תמציתי וממוקד את פעולות העמותה, ואת החשיבות בהמשך התמיכה הכללית בה.
הפקת סרטוני תדמית אצל המומחים בתחום
כיון שסרט תדמית המוצג בישיבות וכנסים צריך לשקף בצורה הברורה ביותר את האידיאולוגיה והמטרות של העמותה, חשוב לפנות אל חברת הפקות מקצועית כמו הילטופ שתכין את סרט התדמית בצורה המקצועית ביותר. כך ניתן לשמר את תדמית העמותה נוסף על ביסוס התמיכה הכלכלית.