ניקוי פרקטים – האם כדאי לנקות לבד?

ניקוי פרקטים - האם כדאי לנקות לבד?

בעשורים האחרונים, ישנה מגמה נפלאה בעיצוב מרחבי מגורים ומרחבים ציבוריים. מגמה זאת מתחילה בפרקטים – לוחות עשויות עץ מלא או תערובות סינטטיות עמידות וחזקות – שמטרתם להחליף את המרצפות הקרות ולאפשר חיפוי וריצוף במרקם חלק ונעים ובכך קבלת רצפת עץ יפיפייה!

טרנד זה שפשוט נשאר כאן בישראל ונראה מעולה כמעט בכול מרחב, מחייב ניקוי שונה של לוחות הפרקט מניקוי של מרצפות שיש רגילות. אם אתם רוצים לנקות את הפרקט לבד, חשוב שתדעו כי את התהליך יש לבצע ללא מים ובאמצעות שימוש בחומרים ייעודיים בלבד.

גם ניקיון מקצועי של פרקטים שיתבצע פעם בשנה לפחות בעזרת חברת 5 כוכבים, יסייע לחדש משמעותית את מראה הרצפה, ויאפשר חוסן וברק קבוע בלוחות הפרקט. אבל כיצד מנקים את הלוחות באופן עצמאי? ומה היתרונות בשירות של חברת ניקיון מקצועית?

ניקוי פרקט לבד – כיצד עושים את זה?

אם אתם רוצים לנקות לבד את לוחות הפרקט, חשוב כי תדעו מאיזה חומר עשויים הלוחות וכיצד מתאימים את החומרים עבור הניקוי. כיום יש לוחות מעץ מלא אותם אפשר להרטיב מעט בעת הניקיון. לעומת זאת ישנם לוחות סינתטיים שלא נהוג להרטיב, אלא לשאוב בצורה יסודית על ידי שואב אבק ולאחר מכן (באמצעות חומר לניקוי פרטים שיש לשים בדלי ולספוג בסמרטוט יבש) ניתן לעבור על הפרקט עם הסמרטוט, עבור ברק וניקיון.

ניקוי פרקטים על ידי חברה מקצועית

במידה ויש לכם פרקט מוכתם, שבור סדוק או דהוי, תוכל חברה מקצועיות לנקות את המשטחים באופן יסודי באמצעות חומרים מתאימים ופעולות שונות שנועדו להסיר כתמים בעדינות. ישנם מקרים בהם תידרש החלפת פרקט. גם כאן אפשר לבדוק האם חברות ניקיון מבצעות את ההחלפה. חשוב לדעת כי ניקוי פרקט למינציה מבצעים באמצעות המומחים על מנת למנוע נזקים או שריטות, בעוד שהניקיון חייב להיות תמיד יבש כדי למנוע שחיקה של החומרים.

אז אם אתם רוצים לחדש את הרצפה, פנו אל המומחים בניקיון, עד מנת לקבל הצעת מחיר וטיפים טובים לתחזוקת פרקט או אפילו לניקיון של וילונות.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות קריטיות לבחירת מקום האירוע האידיאלי
בתחום תכנון האירוע, אי אפשר להפריז במשמעות של בחירת המקום המושלם. כמומחה צנוע בתחום זה, אגלה את...
קרא עוד »
דצמ 25, 2023
מעבד מוסיקלי
כאשר מפיקים אלבום או שיר יש לכך שלבים שונים. אם מפיקים אלבום הוא בנוי משירים שונים וגם הפקה של שיר אחד...
קרא עוד »
נוב 17, 2021
שליחות אפוסטיל
חותמת אפוסטיל משרד החוץ-שליחויות הבירה  ,050-7990035 צריכים חותמת אפוסטיל  ממשרד החוץ ? איך משיגים החתמת...
קרא עוד »
יול 20, 2021