ניתוח הרמת עפעפיים – להרים את היופי חזרה מעלה

לאורך השנים שחולפות אנו צוברים ניסיון, אך מאבדים מהאלסטיות של העור. כמו בכל דבר, יתרונות וחסרונות, אך ההבדל הוא שמי שלא צובר בינה ודעת לאורך השנים יתקשה לאוספם בגיל מאוחר, ולעומת זאת מי שסובל משינויים אסתטיים בעפעפיים יוכל בהחלט לעבור ניתוח הרמת עפעפיים וליהנות גם מהחוכמה הנצברת עם הניסיון והשנים, וגם ממראה רענן ואטרקטיבי.

יותר ויותר ישראלים מגלים בשנים האחרונות את האפשרות לבצע הליכים קוסמטיים כירורגיים פשוטים כדי לשפר את המראה שלהם באופן מהיר, יעיל ובטיחותי. שלא כמו ניתוחים מורכבים ומסובכים, הרי שהליכים אסתטיים אלו קלים לביצוע, לרוב לא דורשים התאוששות ארוכה מאוד, והתוצאות שלהן מרהיבות.

כמה עובדות שחשוב שתדעו על הרמת העפעפיים

  • בלפרופלסטיקה – זהו השם הרשמי של הפרוצדורה של הרמת העפעפיים, בין אם מדובר בעפעפיים התחתונות או העליונות אשר צנחו להם מסיבה זו או אחרת.
  • עם הרמה של העפעפיים אפשר לתקן ולשפר גם את המראה של השקיות שמתחת לעיניים, ולא רק את העפעפיים העליונות שקורסות כמו סוכך על העיניים מלמעלה.
  • שלא כמו ניתוחים אסתטיים אחרים, הרי שבהרמת העפעפיים יש לרוב תוצאות שנראות טבעיות לגמרי, ובלי התחושה שמשהו נותח. זה יוצר מראה אסתטי והרמוני, טבעי ונעים לעין, תרתי משמע.
  • למרות שהניתוח יכול לייצר תוצאות שמחזיקות לאורך שנים ארוכות, חשוב להבין כי הוא לא יכול למנוע את המשך תהליך ההזדקנות הטבעי שלנו.

לא רק הליך אסתטי

העור הדק והעדין שסביב העפעפיים נפגע בקלות. הוא נפגע מהשמש הישראלית הקופחת, הוא נפגע משימוש רב שנים, והוא נפגע כמו יתר העור מאובדן האלסטיות מסיבות שונות ומגוונות למדי. לפעמים הנזק הזה מצטרף לעייפות החומר הכללית, לנטיות גנטיות, ואפילו למחלות שונות. התוצאה היא נפילת עפעפיים קיצונית למדי, שממש פוגעת באיכות החיים.

ניתוח הרמת עפעפיים הוא הליך שנותן מענה גם לצרכים תפקודיים. בנפילות עפעפיים קיצוניות העפעפיים עלולות ממש להקטין את שדה הראייה, ולפגום באיכות החיים עד כדי פגיעה בביטחון בעת הנהיגה ושאר פעילויות הדורשות שדה ראיה מלא. ההליך הרפואי יכול לשפר את המצב משמעותית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור משרד עורכי דין תעבורה שיצילו אותי מעבירה?
יש תחום אחד בו גם אנשים מן השורה יכולים למצוא את עצמם עם אישום פלילי וזה כמובן תחום התעבורה. אין כמעט...
קרא עוד »
דצמ 22, 2018
מה כוללות פעילויות גיבוש בצבא?
פעילויות גיבוש מהוות פעילויות חשובות ביוצר בצבא שכן, עבודת צוות בצה"ל, גיבוש והכרות אחד עם השני הם...
קרא עוד »
אפר 12, 2022
חוויית משתמש: פרמטר מרכזי להצלחת אפליקציות
חוויית המשתמש (UX) היא לא רק עוד מונח טכני שמסתובב בעולם הפיתוח של אפליקציות. היא הלב של כל אפליקציה...
קרא עוד »
אוג 13, 2024