טיפים לבחירת קפיצים איכותיים לתעשיות מכניות

קפיצים

במפעל, במוסך ובכל מקום בו עובדים עם מכניקה לצרכים תעשייתיים, מומלץ להתחדש מעת לעת בקפיצים חדשים במכשירים. נכון, ברובם הם מגיעים BUILT IN מהיתרן כאשר יש תקלה, אבל אם המוצרים שלכם כבר לא באחריות, יהיה זה חסר תועלת להשליך אותם ולרכוש מכשירים חדשים. זה עלול להסב הפסדים כבדים כאשר עושים זאת מדי מספר חודשים או שבועות ולא מדי שנים רבות. מה שכן מומלץ הוא לבחון את הקפיצים במכשירים ולרכוש אותם חדשים ומוכנים לחיבור אליהם.

מומלץ להסדיר קפיץ נירוסטה איפה שניתן

נירוסטה היא חומר חזק, בדומה לברזל ופלדה אבל הוא גם חומר אלחלד. הוא לא מחליד ועל כן נועד לתנאים קשים במיוחד במזג האוויר. הוא אידיאלי עבור כל מי שהמכונות והציוד המכני שלו נאלצים להישאר בחוץ ועל כן הקפיץ צפוי להחליד ולהתבלות מהר. כאשר הקפיץ שלכם עשוי נירוסטה, משך החיים שלו עולה וזמן השימוש שלו מעולם לא היה כה רב: שנים רבות של קפיץ שאינו סוטה ימינה או שמאלה אלא נותן עבודה כמו שהוא צריך, תוך שמירה על תנועתיות חלקה ונכונה.

חשוב לבחור את הקפיץ בהתאם לעובי שלו

קפיצים יכולים לנוע בעובי מתכת בין 0.01 מ"מ ל- 16 מ"מ בתעשיות החלל והרכב. חשוב לבחור את החלף שמתאים למכשיר או לאובייקט הנמצא ברשותכם. קחו בחשבון כי קפיץ עבה נמצא ביחס ישר לאלסטיות, כלומר הוא משתבש פחות במשקלים הגבוהים, בעוד בקפיץ דק וקל האלסטיות נשחקת לחלוטין גם במשקלים בינוניים. כאשר מחברים קפיץ לרכיב שהוא בעצמו קל משקל, הוא ייראה כמו פסל ולא יקדם תנועתיות. לכן, חשוב לאפיין את הקפיץ על פי העובי הנכון שלו. הדבר יגרום להנעת המכשיר או את האובייקט מבלי לפגוע באלסטיות שלו, ותוך יצירת תנועתיות אמיתית באמצעותו על גבבי הפלטפורמה.

מומלץ לבדוק כי הקפיצים המיועדים עומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים

קפיצים צריכים לעמוד בתקני ISO כמו ISO9001 ובמקביליהם ברחבי העולם. קפיצים העומדים בתקינה מחמירה ומרובה הם קפיצים תקניים שצפויים להסב לכם איכות עבודה חסרת פשרות, עמידים לאורך זמן ומצריכים מעט מאד החלפות. כשאתם משקיעים בקפיצים תקניים אתם משקיעים בתפוקה של העבודה שלכם, בבטיחות במהלכה ובכל מה שנדרש על מנת לייצר תנועה נכונה, חלקה ואמינה.

מומלץ לבצע את הרכישה מטעם יבואן חלפים לאמצעי תעשייה

רק בחנות יבואן חלפים תוכלו להבטיח את איכות המוצרים שלכם. בתחום כמו קפיצים, מבצעת החנות סינון איכותי על פי תקנים מחמירים ואיכות ייצור, שימוש בחומרי יצירה נכונים, אמינים, אלחלד ובעלי כושר עמידות גבוה. בחירה בחנות יבואן חלפים כספק קפיצים היא בחירה שתחסוך לכם לבטים ותאפשר לכם להגיע ביעילות למוצרים הטובים ביותר לכל מטרה, החל ממכשירים קטנים ועד לפסי ייצור משמעותיים בהם נדרשים קפיצים שיניעו תהליכים. בואו לרכוש קפיצים מטעם יבואן ותיהנו מכל היתרונות המקצועיים שהם יספקו לכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משפצים את הבניין – איך לבחור קבלן שיפוצים
אם תציצו בעיתון או בטלוויזיה הייתם יכולים לחשוב כי רוב רובם של תושבי ישראלים כל הזמן קונים דירות...
קרא עוד »
אוק 28, 2018
איך עורך דין לגביית צ׳קים יכול לעזור לנו
לא מעט ישראלים אוהבים לשלם בצ'קים, אך כמות לא מבוטלת מאותם צ'קים ניתנים ללא כיסוי. לא מעט אנשי מקצוע...
קרא עוד »
אוג 30, 2019
גיזום עצים בכפר סבא – לבחור את האנשים הנכונים לעבודה
על פניו, אין סיבה לגזום עצים. הרי המטרה שלנו שהם יגדלו, יפתחו, יהפכו את העיר, רחוב, או את הגינה שלנו...
קרא עוד »
פבר 27, 2020