המונח מיני סייט מתייחס לאתר קטן שהוקם על מנת למכור מוצר או שירות מסוימים.
בדרך כלל בעלי עסקים בונים מיני סייט על מנת לקדם ספרים אלקטרוניים, קורסים דיגיטליים וכיוצא באלה.
במסגרת מאמר זה, נחלוק עמכם מספר טיפים שיעזרו לכם לקחת בחשבון את כל הגורמים החשובים בדרך לעיצוב מיניסייט או כרטיס ביקור אלקטרוני מוצלח עבור העסק שלכם.
תמקדו את תשומת הלב של הגולשים באתר שלכם
ברוב המקרים גולשים מגיעים לאתר מיניסייט לאחר שהם נתקלו באיזשהו פרסום מסוג כזה או אחר, ובמקרים מסוימים לאחר שהם ערכו חיפוש אחר מוצר או שירות מסוים.
כאשר הם מגיעים למיניסייט, הם למעשה כבר "מבושלים" ומוכנים לעשות את הצעד הבא – להירשם לתכנית ליווי, לרכוש מוצר, להירשם לרשימת דיוור וכיוצא באלה.
לכן, כאשר אתם מעצבים מיניסייט, חשוב שתעשו להם חיים קלים ככל האפשר ואל תסיחו את דעתם יותר מדי. עיצוב מינימליסטי ומוקפד יעזור לכם לוודא שהם ימשיכו לזרום בתהליך עד לרכישת המוצר שלכם.
תעדיפו איכות על פני כמות
העקרון הזה נכון גם לגבי אתרים רגילים, אולם הוא נכון כפליים כאשר מדובר על מיניסייט לעסקים.
מיניסייט כולל מספר מצומצם ביותר של דפים באתר, לכן חשוב שתקפידו לספק לגולשים שלכם אך ורק את התוכן הרלוונטי לסיבה שבגללה הם נכנסו לאתר שלכם מלכתחילה.
מיניסייט אמור להיות ממוקד בשירות או מוצר אחד, לכן עד כמה שזה מפתה להתחיל להציע ללקוחות פוטנציאליים מוצרים נוספים, חשוב שתתאפקו ותישארו ממוקדים.
עיצוב מותאם לפי הכללים של גוגל
כאשר מעצבים מיניסייט, חשוב שתקפידו על כל הכללים והחוקים בהקשר של קידום אחרת, וזאת על מנת שגוגל יחבב את האתר שלכם ויעזור לכם לשמור על דירוג טוב ואולי אפילו יקדם אתכם.
אם לא תעשו זאת, גם אם יהיה לכם אתר איכותי, אך שאיננו שומר על הכללים, אנשים פשוט לא יגיעו אליכם.