הטמעת מאנדיי בארגונים – לנצל את המשאבים להרמוניה בעסק

עסק שנבנה נכון יודע לגדול בצורה הרמונית, על ידי מינוף המשאבים שלו בצורה הטובה ביותר. מינוף משאבים נכון נשען על מינוף טכנולוגיות נכונות, ושימוש בכלים שיכולים לשפר שוב ושוב, עוד ועוד את העסק. הטמעת מאנדיי בארגונים זה מהלך חיוני וחשוב שמתרחש בארגונים גדולים כקטנים, בישראל ובעולם כולו.

אל תשארו בחוץ, מאנדיי הפכה לפלטפורמת חובה לעסקים מהסיבה הפשוטה – היא עובדת כמו שצריך, ועושה את העבודה עבורכם. במאמר זה נסביר לכם קצת על מאנדיי, שתבינו במה מדובר, ולמה זה חשוב להטמיע את המערכת בארגון שלכם.

מערכת מאנדיי – כי שם זה יום שני

נכון, בישראל מדובר בסאנדיי, אבל מאנדיי (יום שני) הוא בכל זאת היום הרשמי של תחילת שבוע העבודה בכל העולם, שסופר הכול לפי הנוצרים, ולא לפי הספירה היהודית. לכן, למרות שאנחנו בישראל מתחילים את שבוע העבודה ביום ראשון לשבוע, הרי שמערכת מאנדיי לא תחזיק זאת כנגדנו, ועדיין תיתן לנו את כל ההטבות שמגיעות עימה.

מאנדי (monday crm) היא בעצם מערכת לניהול קשרי לקוחות (Customer relationship management ). ככזו היא נועדה להקל, לעזור ולתמוך ביכולת שלכם לנהל קשרים טובים עם הלקוחות שלכם. כשקשרי הלקוחות שלכם מתנהלים כמו שצריך, העסק שלכם משגשג, נקודה. (וזאת מנקודת הנחה שהשירות או המוצר שלכם מעולים כמובן).

המערכת מאפשרת לכם לבצע המון פעולות חיוניות בתחום זה של ניהול קשרי הלקוחות.

מה עושים עם מאנדיי?

הטמעת מאנדיי בארגונים מאפשרת להם לבצע פעולות כגון ניהול פרויקטים מורכבים ופשוטים כאחד, מתן שירות לקוחות שהולך ומשתפר מרגע לרגע, לבצע תקשורת פנים-ארגונית בריאה ופורה,  ונהל אופרציה משרדית בכל קנה מידה, גם בארגונים הפרושים על מדינות שונות ובכל העולם.

למעלה ממאה-אלף ארגונים בעולם כבר משתמשים בכוח של מאנדיי, כולל השמות הגדולים ביותר בעולם העסקים, שמות שכולנו מכירים. הסיבה להצלחה הגדולה זה שהמערכת עושה את העבודה, ועומדת בהבטחה שלה – לשפר את התרבות הארגונית שלכם דרך פעילות נכונה ונבונה יותר. הנתונים המצטברים לצד אפשרויות המינוף שלהם מאפשרים פעילות ארגונית חכמה בצורה שלא הייתה זמינה לפני כן.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת חלופות בבחירת חברה למשכנתאות
בחירת חברת המשכנתאות הנכונה כמו המרכז למשכנתאות היא החלטה מרכזית עבור כל רוכש דירה. באופן מסורתי,...
קרא עוד »
פבר 02, 2024
אורתופד מנתח ברך
בחירת מנתח לכל סוג של ניתוח, צריכה להיות בררנית וקפדנית, כדי שתוכלו לקבל את הטיפול המתאים והנכון...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021
עורך דין תאונות עבודה
החוק מאוד ברור, אך כמו שהוא ברור, הוא גם נתון לפירוש. עולם המשפטים כה מורכב ומאתגר בדיוק בגלל עובדה זו,...
קרא עוד »
מרץ 25, 2023