עורך דין תאונות עבודה

החוק מאוד ברור, אך כמו שהוא ברור, הוא גם נתון לפירוש. עולם המשפטים כה מורכב ומאתגר בדיוק בגלל עובדה זו, הפירוש. לא רק שהחוק היבש נתון לפירוש, הרי שבסופו של דבר, בפועל, כל מקרה הוא ייחודי, ויש לבחון מה אירע בדיוק. עורך דין תאונות עבודה הוא מומחה בתחום ספציפי זה, והוא יכול לקחת אתכם את המסלול החשוב של פיצוי יאה וחוקי.

אף אחד לא רוצה להיפצע, אבל אם כבר ארעה תאונת עבודה, חשוב מאוד שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם. עו"ד המתמחה בתחום זה יידע לומר לכם כבר בשלבים הראשונים, לאחר איסוף העובדות והראיות, לאן אפשר להגיע עם המקרה שלכם.

כמה עובדות על תאונות עבודה

  • תאונות עבודה יכולות להיות גם פגיעות המוגדרות כמחלות המקושרות למקצוע באופן רשמי בביטוח הלאומי, והן מגיעות עם זכויות שונות לטיפול ופיצוי.
  • מיקרוטראומה – מיקרו כלומר קטן, וטראומה אתם מכירים, אז השילוב של השניים במקרה זה מדבר על אירועים קטנים וחוזרים היוצרים עם הזמן נזק מצטבר, אפילו ללא אירוע טראומתי גדול המכונה תאונה.
  • לאחר תאונת עבודה מגיע לכם לקבל טיפול רפואי מיידי, וללא עלות, כחלק מהביטוח שלכם. חשוב לקבל טיפול זה בכדי למנוע הידרדרות במצבכם הרפואי.
  • תאונת עבודה לא בהכרח מתרחשת במקום העבודה שלכם. לעיתים תאונה שתתרחש בדרך למקום העבודה או בדרך חזרה ממקום העבודה גם היא תיכנס תחת ההגדרה של 'תאונת עבודה'.

לא מרוצים מהחלטת הביטוח הלאומי?

תפקידו של עורך דין תאונות עבודה הוא לעזור לכם, בכל שלב בדרך, לאחר תאונת עבודה. במידה וכבר הגשתם תביעה להכרה ופיצוי בביטוח הלאומי, והם כבר פסקו מה שפסקו ואתם לא מרוצים מהתוצאה, אז דעו לכם – אפשר לערער.

ערעור על החלטה של הביטוח הלאומי הוא לא דבר של מה בכך, אך הוא נפוץ יותר ממה שאתם מצפים. הביטוח הלאומי לא תמיד שש לשלם, אך בכל זאת כאשר מגיע לכם פיצוי נוסף, כדאי לשקול להציג את העובדות שנית בערעור על החלטת הביטוח הלאומי בבית משפט (או בוועדת התביעות האזורית).

עבודה עם עורך דין המתמחה במהלכים אלו של תביעה, ליווי וערעור על החלטות במקרים של תאונת עבודה, תאפשר לכם ליהנות מסיכויי הצלחה גדולים במיוחד.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קייטרינג חלבי לאירועים מיוחדים
קייטרינג חלבי הוא ענף צומח המספק מזון ומשקאות על בסיס חלב לאירועים, מסיבות ומפגשים. קייטרינג חלבי...
קרא עוד »
ינו 12, 2023
כלי גינון חשמליים
המאמר עוסק בכלי גינון חשמליים. כלים אלו משמשים לגידול צמחים ופרחים בגינה. הם מאוד מועילים כאשר אתה...
קרא עוד »
אוג 01, 2022
מעבדת LEM – אילו שירותים המעבדה מציעה?
אצל מעבדת LEM מתמחים בביצוע של בדיקות PAP, משטח צוואר הרחם ובדיקת נוכחות וירוס HPV. לצד זאת, במעבדה יש גם...
קרא עוד »
אוק 22, 2021