בנק תמונות הוא אוסף של תמונות שניתן להשתמש בהן בקמפיינים שיווקיים, מיתוג ופרויקטים אחרים. גוגל, אמזון וחברות גדולות אחרות משתמשות בתוכן מבוסס תדמית בקמפיינים השיווקיים שלהן. הם משתמשים בתמונות כדי לעורר רגשות כלפי המוצר או השירות. , לגרום ללקוחות לזכור זאת, וליצור מערכת יחסים רגשית עם המותג. התמונות משמשות בכל שלבי היצירה, החל מהרעיון, דרך הפיתוח, שלב ראשון ושלב שני בדיקות (המשתמשות בתמונות למחקר ראשוני של לקוחות), במהלך ההטמעה (כאשר מיושמת אופטימיזציה) ולאחר הפריסה. במחקר שיווקי יש מגוון גישות שיכולות לשמש כדי לבדוק ולאמת את האפקטיביות של תמונות שיווקיות, לעתים קרובות ללא צורך להשתמש בלקוחות אמיתיים. זה הופך את המטא-מחקר לכלי בעל ערך רב עבור משווקים שרוצים להבין את הפסיכולוגיה של הקהל שלהם, כמו גם את התפיסה שלהם לגבי תוכן ומושגי פרסום. בתעשיית המחקר השיווקי, הביצועים של בנק תדמית הם כלי שימושי מאוד לבדיקה ולאמת את יעילות התוכן המבוסס על תדמית בקמפיינים שיווקיים. בדרך כלל, מאגר תמונות מכיל מאות או אלפי תמונות; כאשר חברה משתמשת בסוג זה של תוכן לשיווק, לעתים קרובות יש צורך לבצע מספר בדיקות לפני שניתן לקבל תוצאות.
בעזרת מאגרי תמונות נוכל לייצר תוכן לקטגוריות ספציפיות. לדוגמה, אנו יכולים ליצור מאגר תמונות המכיל תמונות של בעלי חיים או אנשים. הרעיון הוא ליצור רשימה של תמונות שיכולות להיות שימושיות למישהו ושיהיו מועילות ביצירת תוכן לנושאים ספציפיים בחוויית הגלישה. שימוש מוגזם במנועי חיפוש בעזרת מאגרי תמונות נוכל לייצר תוכן לקטגוריות ספציפיות. לדוגמה, אנו יכולים ליצור מאגר תמונות המכיל תמונות של בעלי חיים או אנשים. הרעיון הוא ליצור רשימה של תמונות שיכולות להיות שימושיות למישהו ושיהיו מועילים ביצירת תוכן לנושאים ספציפיים בחוויית הגלישה.
מחפשים מידע על קידום אתרי מסחר? בקרו באתר >>>