שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים – האם אפשרי? קילרמדיה מסבירים

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

רשת הפייסבוק שהחלה את דרכה כרשת חברתית, הפכה חיש קל לפלטפורמת פרסום ענקית שמקנה לבעלי עסקים לפרסם מוצרים ושירותים בכל העולם.

הרשת שעם השנים החלה "לטפטף" לקהל הרחב יותר ויותר אמצעי קידום ברשת, מקנה שיווק חינמי לעסקים קטנים: מה שמאפשר הרחבת העסק ומעגל הלקוחות.

אבל כיצד אפשר לשווק בפייסבוק? והאם זה באמת אפשרי? בוודאי שכן! המומחים של חברת Killermedia העוסקת בשיווק באינטרנט ברשתות החברתיות ושיווק במובייל, מסבירה כיצד בעל עסק קטן יכול לקדם את העסק שלו בפייסבוק.

לפני שאתם מתחילים לבצע קידום ברשת, מסבירים המומחים של חברת Killermedia, חשוב שתדעו במה קידום כזה כרוך, שכן במידה ואתם רוצים לעשות זאת בעצמכם יש להקדיש לפחות 3 שעות בשבוע לתהליך קידום העסק.

בנוסף חשוב להכין תשתית נכונה לקידום וזאת על ידי פתיחת עמוד עסקי נכון, שיש בו את התיאור המדויק של העסק שלכם עם מילות מפתח שמתארות את מהות העסק, בזמן שמומלץ להזמין כמה שיותר חברים לסמן לייק לעמוד תוך הכנתו על ידי פרסומים פוסטים תמונות, סרט תדמית ועוד…

כעת משהכנתם את התשתית הנכונה, יש להתחיל לשווק את העמוד שלכם ברשתות החברתיות כאשר שינן כיום מגוון דרכים לעשות זאת והן:

  • יצירת קבוצות – אחת השיטות לקידום ושיווק בפייסבוק היא באמצעות יצירת קבוצות שונות שקשורות לתחום שבו אתם עוסקים, לדוגמא: מעצב שמלות כלה יוכל להקים דף עם טיפים והטבות למתחתנים תוך הפיכת הדף לפופולארי ושימוש בדף כפלטפורמת פרסום.
  • הזמנה לדף – הזמינו כמה שיותר אנשים לאהוב את הדף שלכם. פייסבוק מקנה הזמנת חברים לקבוצות ודפים בצורה נוחה ומהירה.
  • פרסום סרטונים ותמונות – התחילו לפרסם סרטונים או תמונות שקשורות לעסק שלכם. בעל מסעדה, למשל יוכל להעלות מידי יום תמונות של מנות מעוצבות מהמסעדה שלו, להוסיף תיאור קצר ולהתחיל להפיץ את התמונה ברשת.
  • פרסום פוסטים  – אל תשכחו להעלות פוסטים 3 פעמים בשבוע. פרסמו בפייסבוק הודעות על מבצעים והנחות, אודות מכירות מיוחדות, המלצות על העסק וכל מה שחשוב שקהל היעד שלכם ידע על העסק או השירות שלכם.
  • טרגוט קהל היעד – חשוב לטרגט את קהל היעד שלכם, להבין למי אתם פונים והיכן הקהל שלכם נמצא ברשת. טרגוט קהל היעד יכול להתבצע גם בזמן פרסום מודעות דרך קידום ממומן של פייסבוק בו אתם יכולים לכוון את המודעה שלכם בצורה מדויקת אל קהל היעד וזאת באמצעות בחירת אזור גיאוגרפי,  גילאים, נשים או גברים וכדומה, תוך בחירת האופציות לטרגוט נכון.

במידה ואתם מעוניינים לקדם עסק קטן בפייסבוק בצורה מקצועית, פנו לחברות קידום מנוסה כמו חברת קילרמדיה העוסקת בקידום ושיווק ברשתות החברתיות.

אולי תאהבו גם:

מוצרי פרסום לעסקים – מה עומד מאחורי זה ולמה זה חשוב?

סרט תדמיתי לעסקים – האם זה באמת עובד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *