השנה, הצורך בקידום אתרים עלה לשיא של כל הזמנים. כשהצרכנים עברו בהמוניהם לרשת, אפילו העסקים המסורתיים ביותר הבינו שהם צריכים להאיץ את המעבר לדיגיטל. תוכן לקידום אתרים, הוא הדרך היעילה והחסכונית ביותר להבין ולהגיע ללקוחות ברגעי מפתח חשובים.
כמה עולה לפנות לחברה שמזינה תוכן עבורכם?
מותגים ועסקים רבים יודעים (או חושבים שהם יודעים) שהם צריכים SEO עבור הנכסים הדיגיטליים שלהם, ואת היתרונות שהם יקבלו מעבודת SEO המיושמת בשמם.
הזנת תוכן לאתר בתהליך SEO לקידום אתרים, בהחלט ישפר את יכולת החיפוש והנראות הכוללת של האתר, אבל איזה עוד ערך אמיתי הוא מציע?
מדוע קידום אתרים גדל בחשיבותו כפי שהוא?
הסיבות הבאות, צריכות להציע בהירות מסוימת, ללא קשר לתעשייה או לגודל העסק, מדוע עסקים צריכים SEO כדי לקחת את המותג שלהם לשלב הבא.
חיפוש אורגני הוא לרוב המקור העיקרי לתנועה באתר
חיפוש אורגני, הוא חלק עצום מביצועי האתר של רוב העסקים ומרכיב קריטי במשפך הקונים ובסופו של דבר, הוא גורם למשתמשים להשלים המרה או מעורבות.
כפי שמשווקים יודעים, גוגל מחזיקה בחלק גדול ומשמעותית משוק החיפוש מאשר מתחרים כמו Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo ורבים רבים אחרים. זה כמובן לא אומר שכל מנועי החיפוש לא תורמים לנראות של מותג – הם כן. רק שגוגל מחזיקה בחלק ניכר משוק החיפוש הכולל.
פנייה לחברה שמזינה תוכן – כמה זה עולה?
עלות ההתקשרות עם חברה שמציעה תוכן לקידום אתרים / ניהול אתר אינטרנט, ברוב מוחלט של המקרים היא אפס. אין צורך בתשלום רק כדי להבין את הצרכים שלכם אבל אם וכאשר תחליטו לצרוך את שירותיהם, המחיר יהיה בהתאם לגודל האתר, התוכן שבו ורמת הדירוג שלו בגוגל.