סקרי שביעות רצון לקוחות הם חלק מכריע בניהול קשרי לקוחות. הם עוזרים לעסקים לאסוף תובנות חשובות לגבי הלקוחות שלהם ולשפר את חווית הלקוח.
ניתן לסקור לקוחות בדרכים שונות – באינטרנט, בטלפון, באמצעות SMS באופן אישי, או אפילו באמצעות מדיה חברתית. סוג הסקר בו נעשה שימוש תלוי בעסק ולמה הם צריכים אותו.
סקרי לקוחות ב- SMS
עם המספר ההולך וגדל של משתמשי סלולר, סקרי SMS הופכים פופולריים יותר ויותר. הסיבה לכך היא שקל להגיע ללקוחות באמצעות הסמארטפונים שלהם ויש עלות נמוכה יותר הקשורה לתהליך.
סקר באמצעות SMS הוא דרך חדשנית לסקר לקוחות. זה מהיר וקל עם השימוש בטלפון נייד, בניגוד לטרחה של מילוי סקרי נייר. את תוצאות הסקר ניתן לשלוח ישירות למערכת ה-CRM של החברה לצורך ניתוח.
חברות יכולות לקבל מושג לגבי איך לקוחות מגיבים למוצרים או לשירותים של החברה שלהם על ידי שליחת סקר באמצעות SMS. כמה חברות משתמשות בכך כדרך לבנות קשרים עם הלקוחות שלהן, שיש להם גם גישה למשוב מלקוחות אחרים.
סקרי לקוחות טלפונים
סקרים טלפוניים הם דרך פופולרית לאסוף משוב מלקוחות. זה יכול לשמש כדרך לאסוף תובנות חשובות לגבי הלקוחות שלך ולשפר את חווית הלקוח הכוללת.
סקרים טלפוניים יעילים לאיסוף משוב מלקוחות בצורה של נתונים איכותיים וכמותיים. הם גם קלים לשימוש, ניתנים להרחבה וחסכוניים.
מלבד זאת סקרים טלפונים הם אישיים יותר ונעשים בצורה מקצועית. הלקוחות מקבלים הרגשה שמישהו מקשיב להם
לסיכום, כך או כך גם אם מדובר בסקר לקוחות טלפוני או סקר לקוחות ב- SMS סקרי לקוחות הם דרך מצוינת להבין את הלקוחות שלכם טוב יותר. הם עוזרים לכם לגלות מה הלקוחות שלכם רוצים וצריכים ממכם. חשוב שסקרי לקוחות יעסקו לא רק באיסוף נתונים, אלא גם בהבנת צרכי הלקוח.