מהו מספר EIN?

מספר EIN – Employer Identification Number, הוא המקבילה האמריקאית לח.פ שלנו אך עם כמה תוספות ו/או שינויים השייכים למדיניות ארצות הברית. כל חברה היושבת בארצות הברית מחויבת בהנפקת מספר EIN והוא מועבר לרשות המס הפדרלית. כל חברה המעסיקה תחתיה עובדים מחויבת במספר EIN וצריכה בסוף כל שנה להגיש את דוחותיה תחת מספר זה.

 

למה משמש מספר EIN?

מספר זה משמש את הרשויות הרלוונטיות לעקוב אחר תנועות החברה באשר להכנסותיה, מספר העובדים שלה, ההוצאות שלה ועוד. אתם בטח תוהים איך מתקשר מספר הח.פ למספר העובדים הקיימים תחת העסק.

אז ככה, בנוסף לתפקידו של מספר ה-EIN כ-ח.פ למעקב, תפקידו הנוסף של מספר ה-EIN הוא כתיק ניכויים. כך, כאשר נכנסים עובדים לחברה, דרך מספר ה-EIN תוכל החברה להצהיר על מספר העובדים שלה מה שיעניק לה הקלות מס בהתאם לגודלה.

עוד דבר שאתם צריכים, או יותר נכון רוצים, לדעת זה שאתם לא חייבים להקים עסק בארצות הברית כדי לקבל מספר EIN. מספיק שאתם מנהלים יחסים עסקיים בינלאומיים מול ארצות הברית ותוכלו להנפיק לעצמכם מספר EIN.

יתרה מכך, דעו כי כל תנועה עסקית שלכם עם ארצות הברית צריכה להיות מדווחת ולו רק בשביל ידיעתה של ארצות הברית ולא בעבור גביית מיסים. ארצות הברית אוהבת לדעת, פשוטו כמשמעו. לכן, העצה הכי טובה שאנחנו יכולים להעניק לכם היא לקבל ייעוץ בעבור מספר EIN על כל משמעותו. עסקים מול ארצות הברית יכולים להיות מניבים מאוד כשעושים את זה בדרך הנכונה.

לסיכום,

מספר EIN הוא מספר שמאפשר לרשות המס הפדרלית של ארצות הברית לדעת על מצבן הפיננסי של החברות, על גודלן וההספק השנתי שלהן. אי דיווח יכול להגיע לקנסות גבוהים שאתם לא מעוניינים בהם. פנו לייעוץ, דאגו לראש שקט.

 

למידע נוסף פנו עוד היום – הלישכה למנהל אמריקאי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מומחה לפריודונטיה
לאחרונה שמתם לב שיש לכם ריח רע מהפה? אתם סובלים מדימום מאסיבי בכל צחצוח שיניים? תוהים מה ניתן לעשות?...
קרא עוד »
דצמ 20, 2021
הפקת פרסומות – איך מפיקים פרסומות ומי יכול להשתמש בזה?
אחד הכלים הטובים ביותר לשווק מוצרים ושירותים, היא ללא ספק פרסומות אשר אפשר להציג, בין אם זה בערוצי...
קרא עוד »
יונ 29, 2022
שיקולים מרכזיים ללימודי הוראה באקדמיה
לימודי הוראה באקדמיה הם תפקיד המשלב הפצת ידע עם אחריות לעיצוב המסלולים האקדמיים והמקצועיים של...
קרא עוד »
אפר 09, 2024