לוגו, הוא הפנים של כל חברה, כל תאגיד, כל מוצר וכל שירות. ישנן השלכות רבות לסוג ולגוון הלוגו, כך שאם אתם מתכוונים לייצר לוגו לחברה או לעסק שלכם, כדאי שתשקלו לעשות זאת במקצוענות, על ידי אנשים שמבינים בייצור ובחשיבות לוגואים.
לוגו לעסק – ייחודיות ומקוריות
כדי להבדיל את העסק שלכם מכל השאר ולתת לו את המקום הראוי לו בין החברות הגדולות בתחום בו אתם מתעסקים ורוצים לשווק, נראה שתהיו חייבים לעשות אותו ברמה גבוהה על ידי חברה לייצור לוגו ומיתוג עסקי.
ישנם חברות רבות ברשת, שאיתן תוכלו לייצר ולבנות את המותג שלכם בצורה במקצועית ביותר, כך שתהיו מובדלים לטובה מכל החברות המתחרות על המשבצת העסקית שלכם.
שימוש בצבע הלוגו
השימוש בצבע, הוא אלמנט חשוב בעיצוב לוגו. בשל המכניקה של תפיסה חזותית אנושית, צבע וניגודיות הם קריטיים לאיתור פרטים חזותיים. הרוב המכריע של הצרכנים, נוטים לשייך צבעים שונים ושילובי צבעים שונים למשמעויות שונות.
כדוגמה, בארה"ב עיצובים בצבעי אדום, לבן וכחול, מפעילות רגשות פטריוטיות וקרבה למקום שבו הם חיים. זה מייצר אוטומטית ביטחון, שייכות וחיבור למותג. ההבנה כיצד הלוגו צריך להיראות לעיני הקהל, תורמת רבות לפיתוחו ולשיווקו הנכון.
היסטוריה קצרה של הלוגו
סמלי לוגו קיימים כבר אלפי שנים. הלוגואים המוקדמים ביותר, היו לא יותר מאשר סימונים ייחודיים פשוטים, סמלים או מותגים מילוליים, שנוצרו כדי לסמן את יצרן המוצר ואת סוג המוצרים שסוחר מסוים מכר.
לדוגמה, בתקופת שלטונו של הנרי השלישי, בשנת 1266, העביר הפרלמנט של אנגליה חקיקה המחייבת שכל האופים ישתמשו בסימן ייחודי ללחם שהם מכרו. היסטוריונים מאמינים כי זה היה מעשה החקיקה הראשון באנגליה, הנוגע לסימני מסחר.
המידע באדיבות סטודיו אספקלריא