פרופיל אלומיניום לכל מטרה

פרופיל אלומיניום

פרופילים משמשים לשלל מטרות. בין השאר אנחנו נעזרים בפרופילים כדי לתחום ריצוף, לגשר על הפרשי גובה, להבטיח בידוד אקוסטי ולסייע במימוש תוכניות אדריכליות באופן המיטבי. היתרונות הרבים של האלומיניום הופכים פרופילים מחומר זה לכדאיים במיוחד.

פרופיל תקרה

אחד השימושים הנפוצים ביותר בפרופילים מאלומיניום הוא בתקרות. דוגמה אחת לשימוש הוא במסגרת יצירת תקרה מרחפת, ועוד דוגמה היא תקרה מתוחה. פרופילים איכותיים מונעים חדירה של מים, מבטיחים בידוד אקוסטי מיטבי ושומרים גם על האסתטיות. כמו כן נעשה שימוש בפרופילים כדי לחבר נכון תקרות עם קירות.

פרופיל תאורה

פרופיל אלומיניום ייעודי שמתאים הן לעיצוב פנים והן לעיצוב חנויות. התועלת היא גם אסתטית וגם בפן הפרקטי ובפרט מניעת סינוור מגוף התאורה. חשוב להקפיד על פרופיל עמיד במיוחד.

סף דלת

כשבין הדלת לבין חיפוי הרצפה שלידה יש מרווח, מכל סיבה שהיא, כדאי לגשר עלו באמצעות פרופיל מתאים. הפרופיל מבטיח מראה רציף ונאה וכן מונע סכנת נפילות. פרופיל הוא פתרון נכון גם כשמדובר על חיפוי מקרמיקה וגם כשליד הדלת ישנו פרקט.

סף מדרגות

פרופיל אלומיניום שמספק הגנה לכל המדרגות ובמקביל מגן גם על מי שעולה או יורד במדרגות מפני נפילות כואבות. ישנם שלל דגמים אפשריים כולל פרופילי אלומיניום מעוגלים או פרופיל מחורץ, וחשוב להתאים את הדגם הנבחר למדרגות.

היתרונות של פרופיל אלומיניום

בין אם אתם זקוקים לפרופיל גבס, פרופיל תקרה, פרופיל תאורה, סף מדרגה, סף דלת וכו' – פרופילי אלומיניום הם הבחירה הנכונה.

סיבה אחת לקביעה החד-משמעית הנ"ל היא שמדובר בפרופילים שלא מחלידים ובאופן כללי הם מאוד עמידים. במקומות רטובים האיכות הנ"ל מתבלטת במיוחד. סיבה שנייה לכדאיות ההעדפה של פרופיל אלומיניום היא העובדה שמדובר בחומר גלם בעל משקל נמוך מטבעו. בהתאם ניתן לייצר פרופילים קלי משקל שלא יכבידו על הדלת, התקרה, הקיר וכו'. חשוב להדגיש כי למרות המשקל הנמוך הפרופיל עצמו חזק ולכן אין סיבה לחשוש שהוא יישבר. לפרופילים אלה ישנה גם יכולת איטום טובה מאוד, וכשלוקחים בחשבון את התמחור האטרקטיבי מבינים שזוהי האופציה האופטימלית.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יש לכם עובש במקלחת וצבעתם עליו בלי לנקות? לא תיפתרו ממנו בקלות
לא מעט אנשים נוטים לחשוב, אילו רק יצבעו את הקירות הם יוכלו להעלים את כל הכתמים שמופיעים עליהם. הרי מה...
קרא עוד »
דצמ 30, 2018
מתי מומלץ לעשות חיפוי שיש למטבח?
חלק חשוב בנראות העיצובית של המטבח הוא בחירת חיפוי הקיר. מלבד התפקיד העיצובי שממלא חיפוי הקיר, הוא גם...
קרא עוד »
אוק 03, 2019
מתי נצטרך את עזרתו של עורך דין משרד הביטחון
כל אחד שמעוניין להגיש תביעה כנגד משרד הביטחון זקוק לעזרתו של עורך דין משרד הביטחון. במאמר זה נרחיב...
קרא עוד »
אפר 12, 2022