התקופה שהכי טוב לאטום את הגג.

ציפוי, ולא משנה כל כך איזה, יאריך את חיי הגג שלכם, על ידי צמצום העברת החום למבנה, הפחתת הלם תרמי (התפשטות תרמית והתכווצות קרום הגג) ויסייע בהפחתת נזילות. ציפויים מגומי, יכולים גם להפחית את עלויות אנרגיית החום ולשפר את האסתטיקה של הגג.

אילו סוגים של ציפויים זמינים בשוק? |

ישנם מספר סוגים של ציפוי גג רעיוני, המקנים שיעורי / ערכי השתקפות מגוונים. בדרך כלל, הציפויים הרפלקטיביים הם מה שמכונה בדרך כלל ציפויים לבנים וישנם גם ציפויים מאלומיניום המשמשים בדרך כלל עם אספלט. ציפוי גג לבן במיוחד, מורכב בדרך כלל מאקריליק, אורתן, סיליקונים, SBS, SEBS וסוגים אחרים.

האם להשתמש בציפוי גג חדש או משומש?

יש ציפוי גג חדש הניתן ליישמו על הגג שלכם, אם בעל הבניין רוצה להוסיף ציפוי גג רעיוני במיוחד כדי להפחית את עלויות האנרגיה. הקונה צריך להיות מודע לכל התחייבות המופיעה בגג חדש העלול להפר את האחריות במהלך התקופה שהיא בתוקף או עד להתבלות הגג. דבר זה יאריך את חיי הגג ובנוסף, יפחית את עומס החום במכלול הגג.

האם ציפוי יכול לעמוד בתנאי מים של בריכות? |

זה תלוי בציפוי. יש לתכנן ולבנות את כל הגגות, כך שיהיה ניקוז חיובי ולא לאפשר למים של בריכות לזלוג החוצה. חלק מהציפויים נועדו לעמוד בתנאי בריכה אך עם זאת, לא כל הציפויים יעמדו בתנאים אלה. בדוק עם היצרן שלך כדי לבדוק אם הציפוי שלך יכול לעמוד בתנאי מים של בריכות.

האם אוכל לצבוע גג מתכת חלוד? |

ניתן לעשות ציפוי לגגות מתכת חלודים לאחר התייחסות לתנאי החלודה. אם הגג הוא בגדר "חלודה לבנה" (אבץ או אלומיניום), יהיה ניתן לצפות אותו לאחר הניקוי, אך זכרו: רק לאחר ניקוי הגג.

אם הגג הוא "חלודה אדומה", יש להסיר את החלודה או לטפל בפריימר המעכב קורוזיה וכן יש לטפל או להחליף את כל החיבורים המחלידים. התקופה שהכי טוב לאטום את הגג היא לפני שמגיע החורף כך שתהיו בטוחים שהגג אטום לנוזלים.

חשוב לבחור בחברת איטום מקצועית היודעת לספק שירותי איטום לגגות ולמרפסות התייעצו עם איש מקצוע מומחה בתחום לפני קבלת החלטה לגבי איטום, עבודות בגובה וטיפול בעובש וטחב.

 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ציפוי חלונות לרכב – כל הטכנולוגית החדשות של 2019
אם אתם חושבים להפוך את החלונות של הרכב שלכם לשחורים, אז עליכם לשים לב שלא כל דרך לעשות זאת היא חוקית,...
קרא עוד »
פבר 10, 2019
דיור תומך – לאיזה קהל יעד זה יכול להתאים?
אחד הדברים שמעסיקם את בני האדם ביומיום שלהם הוא מה יקרה כאשר כבר לא נוכל לדאוג לאחד מיקירינו. הרצון...
קרא עוד »
מאי 17, 2022
איך תמלול מקצועי יכול להועיל בדיונים בבית המשפט?
שירותי תמלול משפטי משמשים בדיונים בבית המשפט כדי לספק תיעוד כתוב של הנאמר. זה נעשה על ידי תמלול...
קרא עוד »
אפר 20, 2023