הוספת ממד לדירה

הוספת ממד לדירה

אם אין לכם ממד בדירה, מומלץ להסדיר פרויקט להוספתו. אינכם נדרשים לבנות חדר חדש או לבקש מקבלן בניין שיפצל חדרים קיימים. ניתן להפוך כל חדר קיים לחדר ממוגן. הדבר נעשב בשלבים, עד אשר החדר הופך לחדר בטחון תקני ומשמש כמקום ההגנה שלכם בעת מלחמה או מתקפת טרור.

הכנת בסיס הרצפה כבסיס רצפה של ממד

בסיס הרצפה בממד הוא משמעותי יותר ממה שחושבים. בסיס רצפה איכותי מכיל חומרים להגנה מפני תקיפות אב"כ, וזהו הפרויקט הראשון שעושים בחדר שצריך להפוך לממד. מוציאים את הבלטות או תשתית הריצוף השונה מהן ומטמיעים חומר הגנה נגד תקיפות אב"כ שידאג לספיגה יותר בטוחה של אותם חומרים ועל כן לשהות בטוחה יותר ברחבי החדר

הכנת הקירות כקירות הגנה

קירות החדר שמיועד להיות ממד צריכים להיות קירות הגנה. הוספת ממד לדירה כרוכה בהפיכת אותם קירות לקירות עם חיפוי פלדה קשיח שיותקן לכל אורכם ולכל רוחבם. חיפוי זה מושם בקדמת הקיר, ולאחר מכן הוא יחופה באמצעים אחרים כדי לא לחשוף אותו ולהמשיך ליהנות מחדר מעוצב באופן בלתי תלוי. חיפוי הפלדה משמש כאמצעי הגנה סופי בהחלט מול נשק צבאי ותחמושת.

חלונות ודלתות בממד

הדלתות הן דלתות בטחון כמו רב בריח ופלדלת. על הדלת אין מנעול אלא דסקית סיבוב בחלק הפנימי שלה וידית רב בריח/ פלדלת רגילה בחלק החיצוני שלה. הדלת ניתנת לפתיחה, סגירה ונצירה, תוך שינוי המצב שלה בקלות מברירת מחדל אחת לרעותה. החלונות מבוססים על זכוכית עבה וליבה כפולה. בקדמתם ישנם 2 לוחות פלדה קשיחים אשר בעת מלחמה או אירוע טרור יש לסגור את שניהם אחד ליד השני כשכבת הגנה ממשיכה לשכבת ההגנה המתכתית שכבר הוטמעה בקירות.

עץ ופרקטים

הוספת ממד לדירה בדרך כלל מסתיימת בהטמעת עץ על הקירות ופרקטים על הרצפה. מטרת אותם חומרים, להגדיל את האקוסטיקה, ליצור עיצוב אותנטי בחדר ולהסתיר חלקי הגנה פונקציונאליים כמו לוחות הפלדה של הקירות. הוספת ממד לדירה שיש בו עץ בקירות ופרקטים על הרצפה כדאית לכל דייר. בדרך זו הוא מבטיח ממד בסטנדרטים גבוהים מאד ונוחים לדעת כל בזכות ולא בחסד, ממד שישרת אותו לפרק זמן מרבי ללא תיקונים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קונסטרוקציה לגבס – פרופילים לגבס
גבס הוא חומר נפוץ משום שיש לו תכונות שהופכות אותו לזמין ונגיש עבור שימושים רבים. יש את מי שיבחר בחומר...
קרא עוד »
מרץ 29, 2021
מהו הסכם חיים משותפים? הדגשים החשובים
איש איננו יודע מה ילד יום. גם בנושאי זוגיות ויחסים, לא תמיד הדברים עובדים לנצח. הסכם חיים משותפים,...
קרא עוד »
נוב 03, 2021
בוא לפרסם את העסק שלך עם תיקי אלבד שכולם ברחוב ישימו לב
בעבר עסק לא היה צריך בכלל לחשוב על הנושא של פרסום וזאת עקב העובדה כי התחרות בכלל השווקיים הייתה מאוד...
קרא עוד »
אוק 18, 2018