דלתות פנים במבצע כולל התקנה

דלתות פנים במבצע כולל התקנה

כיצד נקבע מחיר של דלת פנים? דלת פנים מתומחרת בהתאם לחומרי הייצור שלה, 2 במספר: חומר הבנייה וחומר המילוי. בנוס, ישנה עלות עבודה (התקנה) ורווח יזמי של חנות הדלתות. כל אלו מרכיבים את המחיר הסופי של דלת פנים חדשה. כאשר ישנה עסקה של דלת פנים במבצע כולל התקנה, המשמעות היא שמחירי כל המוצרים והשירותים בייחד נמוכים מהעלות שצריכה להיות. זה קורה במועדים מיוחדים, חגים, בלאק פריידי, תחילת שנה, סוף שנה, ועוד.

תנאים טכניים לווידוא שמדובר במבצע

על כל דלת יכולים להכריז מבצע, אבל אם לא תדעו כמה היא שווה באמת, לא תדעו אם זה באמת נכון. למשל, דלת מפסולת עץ ופלסטיק, עם מילוי קרטון היא דלת זולה בכל השנה ובכל עת. השווי שלה הוא כ- 900 ₪, אבל היא בלי בידוד תרמי, בלי בידוד אקוסטי, ולא מספקת הגנות כמו אש ומים. חומר הדלת עצמו אינו עמיד לטווח ארוך וכעבור מעט שנים הידית תהיה צפויה "לרקוד". לכן התנאי הראשון לדלת במבצע הוא חומר ייצור PVC (פולימר תרמופלסטי סינטטי). זה החומר היחיד, למעט עץ טבעי, שחזק דיו בשביל לספק בטוחה לכך שבורגי הידיות לא יחוררו את הדלת ויגרמו להן (לידיות) לרקוד. בנוסף, אתם צריכים לוודא שהמילוי שלכם גם אקוסטי וגם תרמי (מגן מטמפרטורה חיצונית מהחדר הסמוך). מילוי כזה הוא או פלקסבורד או קלקר. הראשון טוב להגנת אש והשני להגנת מים בחדרי אמבטיה. רק דלת שאלו המפרטים הטכניים שלה והיא מוצעת במחיר נמוך היא דלת במבצע.

מועדים לסגירת מחירי מבצע לדלתות פנים

כאשר חנות דלתות מפרסמת מבצע, קחו בחשבון שמדובר בזמן מוגבל ויהיה עליכם לקבל החלטה מהירה בשביל לזכות במחיר המטרה שצוין. לכן, כשאתם מעיינים במבצע שמפורסם, בדקו אם הוא עומד בתנאים הטכניים שסיפקנו לכם בפרק שלעיל ואם כן – מומלץ לרכוש במידה ויש תאימות לתקציבכם. בדרך כלל, אך ללא התחייבות, ניתן למצוא מבצעים בבלאק פריידי, בתחילת שנה, בסוף שנה ובחגים ומועדים שונים. מאד מומלץ לעקוב אחר פרסומים של חנות דלתות פנים ולהתחקות אחר עסקאות במבצע כולל התקנה על מנת ליהנות ממוצרי איכות וגם לחסוך במחיר הרכישה הנדרש להשקעה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי שיהיה כרטיס אוכל בארגון שלכם?
כרטיס אוכל מאפשר לעובדים לאכול במגוון רחב של מסעדות וכל זאת תוך סבסוד, חלקי או מלא של הארוחה. היום...
קרא עוד »
דצמ 04, 2019
תיקון ניאגרה סמויה סניט
אסלות עם ניאגרה סמויה הפכו להיות בשנים האחרונות בתור הבחירה המובילה עבור כל בית או משרד בישראל. אם...
קרא עוד »
נוב 03, 2019
בימבה לילדים: מתי כדאי לקנות, ואיך היא באמת מועילה?
בימבה לילדים הם אופניים שיכולים לשמש ילדים. יש לו חיישנים שעוזרים לו להתחמק ממכשולים, ויש לו גם פנס...
קרא עוד »
אוק 29, 2022