למה כדאי שיהיה כרטיס אוכל בארגון שלכם?

כרטיס אוכל

כרטיס אוכל מאפשר לעובדים לאכול במגוון רחב של מסעדות וכל זאת תוך סבסוד, חלקי או מלא של הארוחה. היום ברור כי הטבה זו היא חלק בלתי נפרד מתנאי ההעסקה בחברות רבות והיא יכולה להיות משמעותית בניהול המשא ומתן על תנאי ההעסקה. אם בארגון שלכם עוד אין כרטיסי אוכל ויש לכם דילמה אם אלו נחוצים לו, הסיבות הבאות יעשו סדר בקבלת ההחלטה.

סיבה ראשונה – הטבות לעובדים

ארגונים וחברות מתחרים זה בזה לא רק בתשואה אלא גם ביכולת לגייס עובדים. אין זה משנה אם מדובר בעובד זותר או בכיר, כוח האדם הוא הכוח של החברה. לכן, מתן הטבה לעובד שכוללת דאגה מתמדת לחלק משמעותי ביום, התזונה שלו, היא חלק בלתי נפרד מחברות רבות. אם החברה שלכם עוד לא מספקת כרטיס אוכל לעובדים, יתכן והדבר משפיע על שביעות הרצון וזה הזמן לבחון הכנסה שלו.

סיבה שנייה – התנהלות במפגשים בתוך ומחוץ למשרד

ישנם מצבים בהם מתקיימות ישיבות, בתוך העסק ומחוצה לו ויש צורך לדאוג לכיבוד. תודות לכרטיסי האוכל אפשר לבחור בקלות את הכיבוד מתוך מגוון רחב של מסעדות ולשדרג כל מפגש. הכרטיסים מאפשרים למנוע בעיות שונות כמו התנהלות מול החזרים, הם לא מעמידים את העובדים מול אי נעימות בכל הקשור להזמנת כיבוד ומשדרגים את הנראות של החברה.

סיבה שלישית – כרטיס אוכל מצביע על כך שלארגון אכפת מהעובדים

ארגון שדואג לעובדים שלו נהנה מתפוקה טובה יותר. זוהי עובדה פשוטה והיום קל יותר לדאוג לעובדים. כרטיס אוכל הוא צורה פשוטה להראות לעובדים שהם חשובים לארגון, להעניק להם חופש בחירה בכל הנוגע לארוחות השונות ובתוך כך גם לשדרג את המיתוג של החברה בעיניהם ועיני הסביבה.

סיבה רביעית – קלות ופשטות

החברה לא צריכה לעשות כמעט שום דבר על מנת להפיק את כרטיסי האוכל. כל שעליה לעשות הוא לפנות לחברה אשר מתמחה בתחום ולבקש להוציא את הכרטיסים תוך בחירת התנאים המתאימים לה. כל ההתנהלות קלה, שקופה וכולם נהנים מהתוצאה, העובדים, המנהלים והחברה עצמה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילוף כלבים מקצועי
אילוף כלבים מקצועי יכול להיות חיוני במיוחד, עבור כל מי שמעוניין לאמץ כלב חדש. חשוב להבין כי כלב חדש...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020
אימוני ספורט לנשים בהריון
אחת הבעיות הנפוצות ביותר בהריון היא שנשים נוטות להזניח את הכושר הגופני שלהן. הן לא מתאמנות והם לא...
קרא עוד »
נוב 28, 2022
ייעוץ לוגיסטי – מה זה ומתי נשתמש בו
אחת הבעיות הגדולות ביותר של עסקים, גדולים וקטנים, לא נמצאת בתהליך הייצור או בתהליך השיווק. אלא דווקא...
קרא עוד »
יונ 11, 2020