הובלת משרדים

כאשר הנהלת המשרד מחליטה לעבור למשרד קטן או גדול יותר, זו הזדמנות מצוינת לבצע ניפוי של דברים שאין בהם צורך ולכן אפשר לזרוק או לתרום אותם. בדרך זו מצמצמים את כמות התכולה ומעבירים רק פריטים שאכן יתבצע בהם שימוש.

 

התארגנות לקראת מעבר של המשרד

הדרך הנוחה ביותר היא שכל עובד יארוז את המוצרים האישיים שלו במשרד כמו ציוד משרדי, קלסרים וכו'. על כל ארגז מדביקים מדבקה עם שמו של העובד. בנוסף לכך מסמנים כל מחשב, מדפסת וציוד ייחודי נוסף בשמו של העובד, כדי להתקין בשלב שני את המחשב לכל אחד מהם.

מתאמים עם חברת ההובלה את מועד הפינוי וביום זה כל הארגזים מוכנים והעובדים מסדרים במיומנות את כל הארגזים בתוך המשאית, לאחר מכן הם קושרים את הארגזים כולם כדי שהם לא ייפלו במהלך הנסיעה וזה לא משנה אם המרחק לשם הוא קצר או ארוך.

גם באופציה של הובלת משרדים מעבירים ציוד כבד כמו לדוגמה המקרר שהיה במטבח, מיקרוגל ומכשירי חשמל קטנים נוספים, המחשבים של כל העובדים, צגי המחשב, מדפסות וציוד נוסף אשר מותאם לתחום העיסוק של החברה.

 

העמסת הציוד של המשרדים

יש משרדים אשר ממוקמים במקומות ישנים שמתפנים ומעבירים את כל התכולה למשאית באמצעות העובדים כי אין שם מעלית. אם המשרד ממוקם בקומה גבוהה הם מעדיפים לשכור מנוף וכך מורידים במהירות את כל תכולת המשרד. הרהיטים נעטפים היטב וכך גם הציוד האלקטרוני כדי שיגיע שלם לתחנה הבאה.

במשרד החדש אם קיימת מעלית, העובדים מעלים בזה אחר זה את כל הציוד. אך אם מדובר בבניין משרדים חדש שהמשרד ממוקם בקומה מאד גבוהה, לעיתים קרובות יש העדפה להפעיל את המנוף.

אייל מוסינזון

אייל מוסינזון

בלוגר בתחום האינטרנט ובעלי חיים וחובב בישול מושבע.

הוספת תגובה:

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך