רשת ההגנה שלכם – נמנעים מפגיעה מיותרת

בית בטוח זה בית שנעים לשהות בו, והטכנולוגיה של https://www.reshethagana.com/ מאפשרת לכם ליהנות מבית בטוח ויפה בו זמנית. לא עוד רשתות מסורבלות ומכוערות, או סורגים שפוגעים באסתטיקה של המבנה, כיום הטכנולוגיה מאפשרת למי שממנף אותה למגן את הבית שלו בצורה אופטימלית, וזאת בהתאמה אישית לכל בית ולכל מרחב.

במאמר קצר זה תכירו את אפשרויות המיגון לבית שלכם, עם רשתות שונות ומגוונות למטרות שונות, ופתרונות נוספים שנועדו להפוך את הבית שלכם לבטוח בשביל כולם, וכמובן בשביל המשפחה שלכם ובשבילכם.

מוצרים שונים להגנה מלאה

  • סורגים עם רשת – הגנת הסורגים היא הגנה חיונית למניעת נפילות, בייחוד בבתים משפחתיים עם ילדים בכל גיל. הסורגים מונעים כל אפשרות לנפילה מגובה, שכן אפילו נפילה מגובה של קומה בודדת זה כבר סכנה גדולה, לעיתים סכנת חיים. הרשת מתחברת בהתאמה מושלמת לעיצוב ולגודל, ומייצרת הגנה בפני כניסה של יתושים וחרקים אחרים הביתה, אז הבית בטוח מכל הכיוונים, פנימה והחוצה.
  • הגבהת מעקה – אם יש לכם מרפסת, יכול להיות שזה יהיה רעיון טוב מאוד להגביה מעט את המעקה שלה. מעקה מוגבה מאפשר הגנה מרבית לכל נפילה, ואפילו אם הילדים כבר גדולים, הרי שמעידות זה דבר שקורה פה ושם, גם לגדולים, וגם למבוגרים, ומעקה מוגבה מונע מצבים שאין מהם דרך חזרה.
  • רשת יתושים – אם כבר יש לכם סורגים מותקנים בבית, אבל מה לעשות, הסורגים לא עוצרים יתושים וחרקים מלהיכנס אליכם הביתה, הרי שהתקנת רשת יתושים חכמה היא צעד חשוב לשיפור איכות החיים בבית.

סורגים שקופים:

יש כל מיני טכנולוגיות ופתרונות מיוחדים לבעיות שונות בחיים. הסורגים עם הרשת המובנית הם דוגמה לכך, אך גם היכולת להגביה את המעקה הקיים תוך שמירה על האסתטיקה של המבנה ואף שיפור במראה זה לא דבר מובן מאליו.

צעד נוסף במינוף טכנולוגי לצורך בטיחות המבנה והבית שלכם הוא הסורגים השקופים. התקנת סורגים "של פעם" זה בהחלט בטיחותי, אבל בואו ונודה על האמת, זה גם דיי מכוער. https://www.reshethagana.com/ מציעים ללקוחותיהם את ההזדמנות להתקין סורגים מיוחדים, סורגים שקופים, אשר עושים את העבודה בכל הנוגע לבטיחות וללא פשרה על מראה המבנה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כאשר היתר הוא לא רק היתר: בחינת סיבות חלופיות לציית לחוקי הבנייה
בעוד שהסיבות הבסיסיות לקבלת היתר בנייה - כמו הקפדה על חוקי הייעוד המקומיים והבטחת שלמות מבנית - זוכות...
קרא עוד »
אוק 29, 2023
סלון עור איטלקי יוקרתי – הבחירה האולטימטיבית
הסלון הוא חלק חשוב בבית, וקל להבין מדוע. זה המקום שבו אתה מבלה את רוב זמנך, בין אם זה צפייה בטלוויזיה או...
קרא עוד »
מרץ 15, 2023
המלצות לתנור בילד אין
תנור בילד אין הוא מכשיר המשמש להכנת מזון במהירות וביעילות. ניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות כגון...
קרא עוד »
דצמ 01, 2022