על מה חשוב להקפיד לפני ניתוח פנים?

הפנים הן האיבר הבולט ביותר אצל רוב בני האדם אם לא אצל כולם. הן מושכות תשומת לב רבה, גם של הסביבה וגם של האדם עצמו. כשאנחנו מתבגרים, ובפנים מתרחשים שינויים בלתי נמנעים, התוצאה במקרים רבים היא עוגמת נפש. ניתוח מתיחת פנים מאפשר להחזיר את המראה הצעיר ולשמר חיוניות ותחושה חיובית לטווח ארוך – ולכן אין פלא שהוא זוכה לביקוש הולך וגדל בשנים האחרונות. בעמוד זה תמצאו מידע רלוונטי לגבי ההיערכות לקראתו, שמהווה גם היא שלב חשוב בתהליך.

הבנת הצרכים ותכנון ההליך הכירורגי

שלב חשוב אחד בדרך למתיחת הפנים האופטימלית הוא בירור מעמיק של המצב הקיים ושל הרצון של האדם, כלומר מה מפריע לו או לה, מה חשוב במיוחד לשנות, האם ישנם חששות ועוד. לצורך זה מתקיים מפגש ייעוץ, בלתי מחייב מבחינת המטופלים, ובו הכירורג הפלסטי יכול לבחון את הפנים, להסביר מה ניתן לשנות בניתוח ומה לא, לפרט את כל ההשלכות ואפילו להתחיל לתכנן את הניתוח עצמו.

יצירת ציפיות ריאליות

מטרה מהותית נוספת של מפגש ייעוץ לפני ניתוח מתיחת פנים היא לוודא שהציפיות של המטופל או המטופלת מההליך ריאליות. חשוב להדגיש: הטכניקות שבהן מתבצעות מתיחות הפנים למיניהן השתכללו במידה ניכרת בשנים האחרונות. בנוסף, כשמגיעים למנתח מנוסה, אפשר לדעת בוודאות שהוא מיומן מאוד בביצוע הניתוח לאחר שכבר התנסה בו פעמים רבות. למרות זאת, לא כל שינוי ניתן לייצר באמצעות הליך כירורגי, ולמעשה ישנם שינויים שלא כדאי לבצע מפני שהתוצאה תהיה מראה מאולץ. ציפיות לא ריאליות עלולות להוביל לאכזבה קשה ואפילו משבר, ולכן רופא אחראי יוודא מוכנות גם בהיבט זה.

בדיקות רפואיות לפני ניתוח מתיחת פנים

עוד מרכיב בהיערכות הוא ביצוע בדיקות רפואיות שונות, כדי לוודא שאין סיכון ספציפי וגבוה מדי עבור המטופל או המטופלת. בפרט יתבצעו בדיקות דם, ובהתאם לגיליון הרפואי של כל אדם ולגיל יחליט המנתח על הבדיקות הנוספות שאותן יש לעבור.

הנחיות ספציפיות לקראת ההליך הכירורגי

לפני ניתוח פנים המטופלים מתבקשים להפסיק להשתמש בתרופות מסוימות אשר משפיעות על כלי הדם. באופן דומה יש להפסיק לצרוך תוספים דוגמת גינקו בילובה שעלולים גם הם לגרום לדימום רב בזמן הניתוח. עוד הנחיה חשובה היא להפסיק לעשן – לפחות 3 שבועות לפני מועד מתיחת הפנים, וזאת מפני שהחומרים הרעילים שבסיגריות מקשים מאוד על ההתאוששות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קבלני שיפוצים: מה תפקידם בעצם?
בעולם הבניין אנחנו מכירים שורה ארוכה של בעלי מקצוע עם תפקידים שונים. מעל לכולם נמצאים אדריכלים, מנהלי...
קרא עוד »
אוג 21, 2023
גילוי היתרונות הנסתרים של כלי רכב חשמליים
כלי רכב חשמליים (EVs) נידונים לעתים קרובות במונחים של היתרונות הסביבתיים והטכנולוגיה העתידנית שלהם. עם...
קרא עוד »
דצמ 15, 2023
חתימה מרחוק – כבר לא צריך לצאת מהבית בשביל לחתום
חתימה מרחוק מאפשרת לחתום על מסמכים וחוזים שונים, ללא צורך לצאת מהבית. אם בעבר היה הכרח להגיע פיזית...
קרא עוד »
מרץ 29, 2023