סרטוני תדמית מגדילים את החשיפה ברשת

סרטוני תדמית

כבעלי עסקים, מכל תחום ובכל גודל, סביר להניח שגם אתם משקיעים לא מעט זמן ומשאבים בתכנון המהלכים השיווקיים שלכם. אתם רוצים לייצר חשיפה, למשוך תשומת לב ולעודד את קהל היעד שלכם להגיע אל העסק ולבצע פעולה כלשהיא, מהשארת פרטים ועד לביצוע רכישה בפועל. במקום עוד קמפיין שיווקי עם סלוגן ותמונה מלוטשת, הגיע הזמן להכיר את הכלי האפקטיבי ביותר – סרטון התדמית.

הגדלת החשיפה ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש

בתחום השיווק הדיגיטלי ניתן דגש רב על יצירת תוכן, ובמשך שנים נדמה היה שמאמרים מעמיקים ותמונות יפות הם כל מה שבאמת צריך כדי לעשות את העבודה. אלא שהיום כבר ברור לחלוטין כי סרטוני תדמית מקצועיים משיגים תוצאות טובות הרבה יותר. הסיבה העיקרית לכך שהיא שרוב הגושלים מעדיפים לצפות בסרטון קצר במקום לקרוא מאות מילים, ובעלי עסקים שמבינים זאת מייצרים סרטונים ממוקדים שמעבירים את המסרים שלהם באופן ברור, ורצוי גם באופן שונה ומיוחד. הם מתכננים סרטי אנימציה משעשעים, סרטונים מרגשים או משלבים פרזנטורים מוכרים שימשכו את תשומת הלב. התוצאה? גידול ניכר בחשיפה, הן במנועי החיפוש והן ברשתות החברתיות, הזירות המרכזיות לשיווק מנצח.

סרטון תדמית תורם גם לקידום אורגני בגוגל

לצד הגדלת החשיפה ברשתות החברתיות, סרטוני התדמית תורמים משמעותית גם לקידום האורגני בגוגל. כך, כשאתם משלבים את הסרטון באתר האינטרנט או בבלוג, הגולשים שלכם נשארים באתר זמן ממושך יותר. אתם אף מגדילים את הסיכוי שיישארו באתר וישוטטו בין עמודי התוכן השונים. כל אלה תורמים רבים לקידום האורגני, ומשפיעים על המיקום שלכם בין תוצאות החיפוש, בטווח הארוך.

סרטון תדמית ייחודי ואיכותי

כדי להשיג תוצאות מצוינות, בין אם אתם מקדמים את הסרטון בפייסבוק, באינסטגרם, בגוגל או ביוטיוב, ההמלצה היא לתכנן לפרטי פרטים את התוצאה המושלמת. בשיטוט קצר בפיד שלכם תגלו עוד לא מעט סרטונים, ובין מיליוני הסרטונים שעולים ליוטיוב מדי יום חשוב למצוא את הדרך לבלוט. אם כן, במקום להסתפק בסרטון מאולתר שצולם בטלפון החכם ונערך בתוכנה פשוטה, כדאי לגייס לעזרתכם צוות מקצועי באמת. כך תוכלו להגדיר באופן ברור את המסרים שלכם ואת קהל היעד, לבנות תסריט מדויק שקולע למטרה, וליהנות מעריכה מקצועית מאוד בדרך לקבלת סרטון תדמית משובח, שעובד בשבילכם.

את כל אלה מציעה לכם חברת קלמנטינה הפקות סרטים, המנוסה בהפקת סרטי תדמית לעסקים וסרטי תדמית אנימציה לעסקים, ואתם מוזמנים להפיק את הסרטון הייחודי שלכם כבר עכשיו! ליצירת קשר אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון מספר: 077-9966221 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://clemantinafilms.co.il/.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות של ליסינג למלגזות
אם יש לך התלבטות אם הגיע הזמן להחליף את המלגזה או המלגזות הקיימות בחדשות, המאמר הזה מיועד עבורך....
קרא עוד »
נוב 20, 2019
כל מה שרציתם לדעת על ייצוג מעסיקים
ייצוג מעסיקים הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של תקשורת עסקית. זהו גורם מכריע במשיכת ושימור כישרונות....
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
סקרים טלפוניים / סקרים בסמס – מה עדיף?
סקרי שביעות רצון לקוחות הם חלק מכריע בניהול קשרי לקוחות. הם עוזרים לעסקים לאסוף תובנות חשובות לגבי...
קרא עוד »
יול 01, 2022