ספירת מלאי מיקור חוץ – הגיע הזמן להשקיע בעצמכם

ספירת מלאי מיקור חוץ

אנחנו יודעים שניהול עסק זה לא עניין פשוט. בטח לבטח אם אנחנו מדברים על חנויות כתיבה, מוצרי מזון או מפעלי ייצור. ספירת מלאי מאז ומתמיד היא נושא 'מעיק' שמכביד על כל בעלי העסקים להם יש סחורה למכירה, ולא שירות.

בכל שנה מחדש בתקופת ספירת המלאי מוצאים את עצמם בעלי עסקים ספונים במחסן לימים רבים כאשר הם משביתים פעילות שלמה של העסק שלהם. ולא רק של העסק, אלא גם של החיים האישיים.

זוהי בדיוק הסיבה שקיים שירות המתאים בדיוק לכם, וזהו שירות של ספירת מלאי מיקור חוץ המעניק לכם רוגע, שקט, וביטחון בזמן ספירת המלאי, ככל שתצטרכו.

בדיקת מלאי מיקור חוץ – תנשמו, גם בימי ספירת המלאי

האם זה מרגיש לכם חלום רחוק שבזמן ספירת מלאי לא תצטרכו להשבית את העסק? האם רגעים כמו זמן ללכת עם הילדים לפעילויות חברתיות בבית הספר, או לקפוץ להורים לקפה הפכו להיות חלום? אין ספק שאתם זקוקים לשירות של ספירת מלאי מיקור חוץ אצל חברה מקצועית שתסייע לכם בייעול הזמן, והפיכת הזמן שלכם, לשלכם באמת.

חברות מקצועיות המעניקות את שירות זה ערוכות באופן מיוחד עבור ספירת המלאי בארגונים ובמפעלים תוך מתן המלצות על ארגון, אחזקה ותפעול המלאי. וכך, אתם גם תוכלו להמשיך ולנהל חיים אישיים ועסקיים רגועים וללא שום לחץ.

חברת ג'סקו הוקמה בשנת 1932 ומאז עוסקת בפיקוח והשגחה על מטענים, מוצרים וסחורות לקבעת איכויות, כמויות והתאמה מושלמת לתקן, מפרט וחוזה. החברה היא נציגה של חברת ההשגחה והפיקוח הבינלאומית הגדולה בעולם SGS Group.

החברה מטפלת גם בספירות מלאי עבור חברות ועסקים ובמוצרי מזון וגרעינים, מוצרים מוגמרים, חומרי גלם, מתכות, מוצרי צריכה, טקסטיל ופלסטיקה, פוספטים, מחצבים, דשנים, כימיקלים, נפט ואף מוצרים וסחורות במגוון סוגים.

החברה מעניקה שרות עבור עמילות מכס ליצוא ויבוא, בדיקת אניות ומתן הסמכות לתקני ISO 9000 ותקנים חברתיים למיניהם. ג'סקו מאמינה בשירות אישי ואדיב, ומקצועיות ללא דופי ומשרתת לקוחות רבים בארץ ובחו"ל. לחברה ארבעה מוקדים עיקריים בתל אביב, חיפה, אשדוד ואילת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה מיקרוטופינג ומה היתרונות שלו
בטון מיקרוטופינג הוא ציפוי רצפה על בסיס צמנט שעבר שינוי פולימרי המשמש בחלל מגורים ומסחר. ניתן לצבוע...
קרא עוד »
מרץ 21, 2022
מתי נצטרך את עזרתו של עורך דין משרד הביטחון
כל אחד שמעוניין להגיש תביעה כנגד משרד הביטחון זקוק לעזרתו של עורך דין משרד הביטחון. במאמר זה נרחיב...
קרא עוד »
אפר 12, 2022
האם כדאי לכם לעשות חיפוי שיש למטבח?
המטבח שלנו עשוי משיש, זה יכול להיות שיש קיסר או אבן גרנית, אך בסופו של דבר זה סוג של שיש (בארץ קוראים...
קרא עוד »
יול 08, 2021