נוטריון לרוסית – איזו שפה הכי מבוקשת?

נוטריון לרוסית

זה הרי ברור שהעליה הכי גדולה בישראל, היתה העליה של שנות התשעים מרוסיה, ובמאה הנוכחית בכלל. אותם עולים חדשים שעלו מרחבי ברית המועצות לשעבר ולא רק מרוסיה הביאו עמם עליה בביקוש לעורכי דין מוסמכים העוסקים בתחום של נוטריון לרוסית לצורך אישור, אימות ותרגום של מסמכים מסוימים הנדרשים מהם להציג במוסדות בהם קיים הליך בירוקרטיה פורמלי.

כדאי לדעת, עורכי דין נוטריוניים יכולים להתנהל כנוטריוניים ואף לקבל הסמכה פורמלית אך ורק אם עברו את המבחן הייעודי של לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים. הגישה למבחן זה ניתנת רק אם לאותו עורך הדין קיים וותק של מעל לעשר שנים בתחום עריכת הדין. אם לא, לא יוכל לגשת לבצע את המבחן הנכסף ולקבל את ההסמכה הפורמלית איתה יזכה להתנהל כעורך דין נוטריון בסיטואציה הנדרשת לכך.

אחת מהבעיות הקריטיות בתחום הזה הן שאותם הזקוקים לעורכי הדין הנוטריוניים לא מעודכנים שעורך הדין הנוטריון המטפל להם בתהליך הבירוקרטי יכול גם לתרגם את המסמכים, לא רק לאשר, לנסח ולאמת. וכך בעצם הם משקיעים זמן ומחפשים מתרגם מקצועי נפרד שאינו קשור לעורך הדין שלהם. זהו בזבוז זמן, משאבים, כסף ולא מעט מהזמן הפנוי שלהם בזמן שעורך דין נוטריון יכול לחסוך להם את כל זה.

אתם עורכי דין? כך תקבלו הסמכה פורמלית

התנאי הבסיסי לקבלת היכולת לשמש כעורכי דין נוטריון הוא אך ורק אם יש לכם וותק של מעל 10 שנים בתחום עריכת הדין. רק כך תהיו זכאים לגשת אל המבחן מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים. עברתם את המבחן בהצלחה? כעת תוכלו לקבל את ההסמכה הרשמית ולתרגם, לאמת, לנסח ולאשר מסמכים ספציפיים הנדרשים לכך שניתן יהיה להפוך אותם לקבילים להצגה בבתי המשפט. כך לא רק תגוונו בתחומי העיסוק המקצועיים שלכם, אלא גם תרחיבו את מאגר הלקוחות ותייצרו עוד רווח למשרד שלכם. ותקבלו אישור פורמלי כמובן להתנהל כעורכי דין בנושא נוטריון לרוסית על פי הצורך כמובן.

עורך דין נוטריון – אתם רק תרוויחו מזה

המסמכים המתבקשים מתושבים להצגה בבתי המשפט בזמן הליך בירוקרטי אלו מסמכים שחייבים לעבור אימות, תרגום, ניסוח ואישור על מנת להיות קבילים בהתאם. זה תהליך שניתן לבצע אך ורק מול עורך דין נוטריון לרוסית על מנת שיטופלו באופן מקצועי. עורך דין שלא עובר את מבחן ההסמכה בהצלחה לא יכול לשמש כנוטריון ובכך עורך דין שהופך להיות עורך דין נוטריון הוא עורך דין בעל יתרון גדול על פני עורכי דין שאינם. היתרון הוא לא רק עבור הלקוחות שלו, אלא גם כי הוא זוכה לגוון את העיסוק היומיומי בין אם הוא שכיר, ובין אם הוא בעל משרד משלו, ולהגדיל את רווחי המשרד ואת מערך הלקוחות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו מסלול ויה פראטה?
הרי האלפים הם פלא טבע ענק. וזו הסיבה שכל כך הרבה אנשים הולכים להרים. אבל יש גם כאלה שלא רוצים לטפס על...
קרא עוד »
ינו 11, 2023
איך בונים הצעות מחיר בדרך שתחסוך לכם זמן?
הצעות מחיר הן חלק חשוב מאוד בעסק. הם מספקים ללקוח מושג כמה יעלה לו לקנות את המוצר או השירות שלך. אבל,...
קרא עוד »
דצמ 10, 2022
כל הסיבות להזמין ארון אמבטיה בהתאמה אישית
כל מי שבונה אמבטיות ומעצב אותן יוכל להגיד לכם. מקלחת טובה מורכבת מהמון פריטים קטנים. בניגוד לסלון של...
קרא עוד »
מרץ 20, 2021