נוטריון לצרפתית שירות נדרש לדוברי השפה בכל העולם

נוטריון לצרפתית

במצבים והזדמנויות שונות, ישראלים רבים מוצאים את עצמם נדרשים לשירותיו של עורך דין מוסמך הרשאי להתנהל גם כנוטריון מוסמך. בכל פעם שיש התנהלות משפטית המחייבת הליך של הגשת מסמך לבית המשפט, או הצגת מסמכים רלוונטיים, עבור מוסדות שונים בחו"ל, לצורך עבודה, ויזה, או לימודים, בכל הזדמנות כזו נדרשת מעורבות של עורך דין נוטריון.

 שירותי נוטריון – זה חשוב לא רק לכם, אלא לכולם, בכל זמן

בעשור האחרון התברכנו בעלייה משמעותית מצרפת, וזו סיבה מוצדקת לכך, וגם מסבירה, את הביקוש הגובר לשירותיהם של משרדי עורכי דין, בכל הקשור לנושאי ממסד ובירוקרטיה. הגידול בביקוש ובדרישה לשירותיהם של משרדים שיש בהם עורכי דין שעברו הסמכה, מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים, במבחן ייעודי לכך, ויכולים לשמש גם נוטריון לצרפתית בכדי לטפל במצבים ובמסמכים מסוג זה.

כל עורך דין שעבר גם הסמכה לשמש כעורך דין נוטריון, יהיה חייב להיות, עורך דין שיש לו וותק של 10 שנים בתחום עריכת הדין לפחות, ובנוסף לתנאי הוותק, גם עבר את מבחן ההסמכה לנוטריון של משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין בהצלחה. עמידה בשני התנאים האלה, עם השלמתם, מאפשרים לעורך הדין שהוסמך לנסח, לאשר ולאמת מסמכים המתאימים לדרישות החוק הרלוונטיות.

ישראלים רבים הנרשמים ללימודים אקדמאיים, או לימודי מקצוע בצרפת. ונכון הדבר, באופן דומה וללא הבדל, גם למדינות בהן השפה הצרפתית הינה השפה הנפוצה והרשמית (לדוגמה, בלגיה, חלקים מקנדה ושוויץ ומדינות אחרות באפריקה) נדרשים, גם הם, כחלק מתהליכי הרישום, או תהליכים בירוקרטיים אחרים, להציג ולהגיש מסמכים רלוונטיים המתורגמים על ידי עורכי דין נוטריוניים שהוסמכו לשמש כעורכי דין נוטריון לצרפתית ויכולים לנסח, לתרגם ולאמת את המסמכים הנדרשים.

כך תזהו עורך דין נוטריון מוסמך על פי חוק

לקבלת הסמכה של עורך דין נוטריון, על פי החוק, אך ורק עורכי דין בעלי ניסיון של 10 שנות פעילות בתחום עריכת הדין, זכאים לגשת אל מבחני משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין של ישראל. במידה ואותו העורך דין עובר את המבחנים בהצלחה יוסמך כנוטריון לתרגם, לנסח ולאמת את מסמכים נדרשים ולאשר אותם חוקית כנוטריון.

עורכי דין רבים פונים לקבלת ההסמכה גם כנוטריון, ומאמינים שתהיה תוספת משמעותית לעשייה המקצועית שלהם. אין מדובר רק בתעודה נוספת, אלא גם הכנסה משמעותית המאפשרת גיוון בתחומי העיסוק היומיומיים והרחבת מערך הלקוחות הקיימים. התשלום עבור שירותי נוטריון הם בכפוף לתעריף הנקבע חוקית על ידי לשכת עורכי הדין בישראל.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתי נצטרך לוכד נחשים
כאשר אדם מגלה נחש בחצר ביתו או גרוע יותר בתוך הבית, ברור שהוא נכנס לפניקה וללחץ. נחש מצטייר בעיני...
קרא עוד »
אוק 28, 2020
תולעי עץ בבית – איך תדעו שאתם סובלים מהן?
הן קטנות וכמעט בלתי נראות לעין. אז איך בכל זאת נדע כי הן קיימות כאן בשטח? הפעילות הרוחשת שלהן בהחלט...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
מקלחון או אמבטיה, מה כדאי לכם לבחור?
אם אתם משפצים את חדר האמבטיה בטח אתם מסתפקים מקלחון או אמבטיה, מה כדאי לבחור? מה הכי יתאים לכם? לכל...
קרא עוד »
אפר 05, 2021