נוטריון לספרדית – השירות שתקבלו באהבה

נוטריון לספרדית

בשנים האחרונות הביקוש עבור דרכון אירופאי עלה באופן משמעותי. אותן בקשות מגיעות מאזרחים המקבלים זכאות לאזרחות במדינות השייכות לאיחוד האירופאי.

על מנת שאלו יוכלו לקבל את האזרחות הנכספת הם צריכים לעבור תהליך בירוקרטי די מתיש שלא ממש אפשר לבצע אותו לבד. על מנת לבצע את ההליך הזה יש להצטייד בעורך דין שמבין בו באופן מדויק ויכול לזרז אותו. מדובר בעצם בתהליך שיש צורך למלא בו טופס בקשה רשמי של המדינה שאליה הם מעוניינים לעבור. זוהי הסיבה העיקרית לבקשה לאימות ותרגום לשפה ספרדית.

אין שום ספק שזה תהליך שלא תרצו לבצע לבד. לא כי אנחנו לא חושבים שאתם יכולים, אלא כי אתם לא עורכי דין נוטריוניים. ומדובר בהליך שבתור עורך דין, יעבור הרבה יותר קלו.ת עורך דין המתמחה בתחום של נוטריון לספרדית הם מכירים היטב את ההליך ובעלי נסיון בו. חשוב לזכור שעורכי הדין אליהם אתם מבקשים להגיע לשכור את שירותיהם חייבים להיות נוטריוניים בעלי הסמכה פורמלית, בקשו לוודא את ההסמכה שלהם על מנת שלא תהיו במצב שבו תיאלצו להפסיק את התהליך באמצע.

מה נותן לנו שירות נוטריוני?

המסמכים הנדרשים להגשה לבית המשפט הם הסיבה המהותית בגללה קיים ביקוש גבוה יותר לשירות עורכי דין נוטריוניים לספרדית. בהרבה מצבים נתבעים ותובעים נדרשים להציג מסמכים מסוימים בשפה מסוימת, למשל ספרדית. זאת הסיבה שיש צורך עיקרי בהעסקה של עורך דין המתמחה בתחום נוטריון לספרדית שיכול לנסח, לאשר, לאמת ואף לבצע תרגום של המסמך הספציפי שנדרש, וכך גם להפוך אותו לקביל בבתי המשפט על פי פרמטרים מסוימים הנקבעים על פי המוסדות הבירוקרטיים.

אותו מסמך הנדרש להצגה גם בחו"ל וגם בארץ מחויב על פי אמנת האג בחותמת האפוסטיל. אפוסטיל היא חותמת של משרד החוץ הישראלי ובה ניתן גם לראות מיהו עורך הדין ומספר הרשיון שטיפל בהליך הבירוקרטי.

שירותי נוטריון כמעט כולם זקוקים לו

על מנת שעורך הדין שאותו שכרתם לניהול ההליך הבירוקרטי הזה יוכל גם להתנהל כעורך דין נוטריון עליו להיות בעל וותק של מעל עשר שנים בתחום המשפטים. רק אז הוא יוכל לגשת למבחן הייעודי מטעם לשכת עורכי הדין ומטעם משרד המשפטים על מנת לקבל את ההסמכה הרצויה והמבוקשת.

בסופו של התהליך אותו עורך דין שכרתם יחתים את המסמכים הנדרשים בחותמת הנוטריון. בחותמת הזאת אפשר יהיה לראות את שמו, וגם את מספר הרשיון של עורך הדין. עלות שירות של נוטריון לספרדית, או לשפות שהן גם אינן ספרדית היא עלות שחייבת להיות מפוקחת על ידי לשכת עורכי הדין והיא מחייבת את כל עורכי הדין, ללא שום יוצא מן הכלל ועל פי חוק.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרכבת מחשב, למה זה חשוב?
גלה את העוצמה של הרכבת מחשב מותאם אישית. אנו מציעים גישה ייחודית ומותאמת אישית למחשוב שולחני, המעניקה...
קרא עוד »
פבר 22, 2023
ציפוי מגן לזכוכית
שירות שלא היה מוכר בעבר אם נעבור על שירותים שונים שאנו מכירים היום וננסה לזכור אם בעבר הרחוק יכולנו...
קרא עוד »
מרץ 26, 2019
פינות ישיבה – איך לתכנן את זה?
את הבית שלכם, אתם רוצים לעצב בצורה המתאימה ביותר לאופן השימוש היום יומי שלכם בו. בכל אחד מחדרי הבית,...
קרא עוד »
מאי 03, 2020