נוטריון לספרדית – אזרחות אירופאית במרחק קליק

נוטריון לספרדית

זה לא סוד שבעשור האחרון ישנה עליה מהותית בבקשה לקבלת דרכון אירופאי על ידי אזרחים ישראליים שיש להם את היכולת לקבל אזרחות במדינות השייכות לאיחוד האירופאי. על מנת שזה יקרה, יש צורך לפנות ולבצע הליך מסודר על מנת לקבל את האזרחות באמצעות טופס בקשה שהינו המסמך הרשמי של המדינה הנדרשת, למזל ספרד, וזו הסיבה העיקרית לכך שצריך לאמת ולתרגם מסמכים ספציפיים לספרדית. לשם כך יש לשכור עורכי דין המתמחים בנושא נוטריון לספרדית ויש להם היכרות משמעותית ועמוקה בעלי וותק ונסיון עם בקשות מסוג זה. יחד עם זאת, כדאי לוודא שמדובר בעורכי דין אשר הוסמכו לעסוק כנוטריוניים ועברו את מבחן ההסמכה מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין.

מי זקוק לשירות הזה?

אותם המסמכים הנדרשים בתרגום משפת המקור לצורך אישור ואימות על ידי עורך דין נוטריון, הם אלו המסמכים בגינם תהיה דרישה להעסקת עורכי דין נוטריוניים לספרדית. גם בארצות הברית השפה הספרידת נדרשת כי היא מופיעה בהמון מסמכים הנדרשים לתרגום, אימות ואישור.

אנחנו מכירים לא מעט מצבים בין נתבעים לתובעים בבית המשפט שמחייבים הצגה של מסמכים מסוימים בשפה נדרשת, למשל, ספרדית. על מנת שניתן יהיה לעמוד בדרישת בית המשפט להצגת המסמכים הספציפיים, יש ליישם את ההליך של העסקת שירות עורכי דין המתמחים בנושא נוטריון לספרדית  ולהם היכולת לאמת, לנסח ולתרגם את המסמכים הרלוונטיים וכך להפכם למסמכים שבעצם קבילים בבית המשפט בצורה שבה ראוי להציגם, על פי הדרישות.

מסמכים שנדרשים להצגה בחו"ל ובארץ מחוייביםע ל פי אמנת האג בהצגת חותמת האופסטיל, החותמת של משרד החוץ הישראלי. גם מסמכים אלו מחוייבים בשירות נוטריון לספרדית אשר מקל על ההליך ואז מזרז אותו.

שירותי נוטריון שירות בעל חשיבות

עורך דין המתאים להליך נוטריוני יהיה עורך דין בעל וותק של מעל עשר שנים בתחום עריכת הדין, תנאי שמזכה אותו בגישה למבחן המיועד של משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין על מנת לקבל הסמכה רשמית לעסוק כנוטריון. ברגע שיקבל את ההסמכה הנכספת, יוכל עורך הדין לאשר, לאמת ואף לתרגם מסמכים מסוימים הנדרשים להפוך למסמכים קבילים בבית המשפט.

עורכי דין שהוסמכו להיות גם עורכי דין המתמחים בתחום נוטריון לספרדית ולהם היכולת והאפשרות לקיים הליך עבור טפסים החתומים על ידי נוטריון, חייבים לעבור את המבחן המיועד, בלעדיו, לא יוכלו להתנהל כעורכי דין נוטריוניים, ועל כן, חשוב מאד לוודא לפני שאתם שוכרים עורך דין לביצוע הפעולות, שאכן עורך הדין מתאים ברמת ההסמכה לביצוע ההליך.

בסיום ההליך עורך הדין הנוטריוני יחתים את המסמך בחותמת הנוטריון, בה רואים את שמו המלא ואת מספר רשיונו. העלות עבור שירות נוטריון לספרדית, או לכל שפה אחרת, נדרש התאמה ופיקוח על ידי לשכת עורכי הדין ואף מחייבת את כל עורכי הדין ללא שום יוצא מן הכלל .

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהן עבירות מחשב?
עבירות הקשורות למחשב כוללות סוגים שונים של פשעים הנעשים בסביבה ממוחשת, דרך מחשבים ודרך רשתות...
קרא עוד »
ינו 18, 2022
הובלת ציוד כבד
מי שעוסק בתחומי כמו: בנייה, תעשייה, חקלאות, הובלות, שינוע וכל תחום מכני אחר - יודע שבתחומי תעשייה מסוג...
קרא עוד »
מרץ 15, 2021
סוגי חול לחתולים – מה חשוב לדעת לפני שבוחרים?
לפני שאנחנו מדברים על היתרונות של חול לחתולים כזה או אחר חשוב לזכור כי בסופו של יום אנחנו מדברים על...
קרא עוד »
מרץ 31, 2022