מתי מזמינים מדביר טרמיטים, נמלים, ג'וקים וכיו”ב?

הפעם נתחיל עם טרמיטים. מדביר טרמיטים הוא ממש אמבולנס למצבי חירום למבנה שלכם. הטרמיטים לא מחכים להזמנה, ובאים בהמוניהם. לרוב, אם אתם כבר מגלים שיש לכם מכת טרמיטים, זה כבר בשלב מתקדם, ואין אפילו יום אחד לבזבז.

כדי להימנע ממצבים קיצוניים בהם הטרמיטים כבר חיסלו את כל מה שיכלו, וכעת רק נותר להמתין שהמבנה יתפורר לאבק, חובה לעשות הדברות תקופתיות. בין אם היו התקפות טרמיטים בעבר ובין אם לא, הרי כל עוד המבנה שלכם כולל חלקים, קורות, עמודים, או שהוא בכולו מאוכל של טרמיטים (מה שאתם קוראים לו עץ), אז הדברה תקופתית היא חובה.

טרמיטים וצרעות – הדברות של חירום!

  • הדברת חירום לטרמיטים – מעבר להדברה התקופתית, ובעיקר אם אתם לא דואגים לעשות אותה, יכול מאוד להיות שתמצאו את עצמכם במצב שתיארנו לעיל, ואז אין ברירה ויש לבצע הדברת חירום מיידית.
  • הדברת צרעות – הצרעה אולי לא תאכל לכם את הבית, אבל היא תנסה לאכול אתכם. הצרעות יודעות לעקוץ, והעקיצות שלהן לא נעימות, וזאת בלשון המעטה. כואב, ולעיתים מסוכן, בטח לילדים ופעוטות, אם יש לכם קן צרעות בסמוך לבית, אין הרבה ברירה, וחייבים להדביר.
  • עקרבים ונדלים – חיות מסוכנות יותר, שעלולות ממש ליצור נזק, כאב, ואירוע טראומתי למדי. העקיצה היא לא רק כאב פיסי, אלא עלולה ליצור פחד ולהשאיר סטרס גם בנפש.

הדברת נמלים וג'וקים, פשפשים ועוד חברים

יש כל מיני מזיקים וחרקים שהם חלק מהחיים של כולנו. אם יש לכם כלב, יהיו מדי פעם קרציות או פרעושים. אם יש לכם, ובכן, כל דבר, הרי שג'וקים יבואו לבקר, וגם נמלים יבואו לבדוק אם יש משהו לאכול.

למידע נוסף ליחצו – מדביר טרמיטים

הדברה תקופתית, בעיקר לפני הזמנים הידועים בהם חקרים אלו מתחילים להופיע, היא צעד נבון, שיחסוך לכם הרבה עגמת נפש. יש חרקים ומזיקים שקשה לפעמים להיפטר מהם, ומעבר להדברה הבסיסית, אתם תצטרכו לכבס את כל הבדים, הסדינים, המצעים והשמיכות, ובעצם את הכול, בטמפרטורה גבוהה (להיפטר מהביצים שלהם) 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מונית גדולה – מתי זה משתלם?
אם אתם מתכוונים לנסוע עם קבוצה של אנשים שמוכנים להתחלק בעלות של הנסיעה במונית גדולה, הרי שזוהי תהיה...
קרא עוד »
אפר 15, 2021
מטפלת רגשית
תפקידם של מטפלים רגשיים הוא לעזור לאנשים החווים מצוקה רגשית. הם יכולים לעזור להם באופן שיעזור להם...
קרא עוד »
דצמ 10, 2022
חיפוי רצפה אפוקסי
אם הגעתם לכאן אתם ככל הנראה שייכים לקבוצת האנשים שלא ממהרים לבחור בפתרון הפופולרי ביותר ומחפשים תמיד...
קרא עוד »
אפר 11, 2021