מיגון חומרים מסוכנים

מיגון חומרים מסוכנים

אחת מהדרכים הפופולריות ביותר אצל ארגוני טרור היא לשרוף כמה שיותר תכולה במכה אחת, ולעשות נזק כלכלי משמעותי. רק לאחרונה אנחנו רואים את "טרור הבלונים" מעזה ששורף מאות דונמים של אדמה וחקלאות ועושה נזקים משמעותיים לתושבי הדרום. חומרים מסוכנים אלו, דליקים, נפיצים, שמסוגלים לעשות נזק כלכלי, אבל גם לפצוע להרוג – דורשים מיגון משמעותי. בעוד הצבא עושה את שלו, מה יכולים אזרחי ישראל לעשות כדי לסייע ולמגן את עצמם? מיגון חומרים מסוכנים הוא הפתרון.

מיגון חומרים מסוכנים – מה זה אומר

  1. ארגוני טרור רבים רוצים להרעיל מקורות מים. מיגון חומרים מסוכנים מאפשר חסימה של פעולה זו באמצעות מיגון צינורות המים נגד רעל, גזים מסוכנים, ועוד.
  2. ארגוני טרור רבים היו רוצים לבצע פיגוע ירי, ולפעמים מדובר על לוחמה כימית. מיגון חומרים מסוכנים כולל גם את המיגון האישי, אבל גם את המיגון בבית או בבית העסק שמסייע להתמודד עם פיזור של חומרים מסוכנים באוויר.

מיגון חומרים מסוכנים ברמה גבוהה צריך לעמוד בתקנים מחמירים מאד, בין היתר בנושאים הבאים: כל כלי או מכשיר המותקן במקום המדובר צריך לעמוד באישור מכון התקנים הישראלי לפחות, ורצוי גם האמריקאי והאירופאי. חשוב מאד שכל מתקן יעמוד בתנאי מזג האוויר בכלליות ובוודאי באזור בו הוא מותקן. חשוב מאד שכל המכשירים יעמדו בדרישות משרד הביטחון, פיקוד העורף, ושאר הגורמים. חשוב מאד שהמיגון יתאים למקום אליו הוא מופנה, בין אם לוחמה במים או לוחמה בפיזור חומרים באוויר, בין היתר גם בהקשר של ירי, ארטילריה, ועוד.

מה חשוב לוודא עם חברת התקנת מיגון חומרים מסוכנים

  1. חשוב לוודא שהחברה מקצועית ומנוסה בכל הקשור לעבודה מסוג זה. זהו תחום התמחות מאד ספציפי ואסור לעגל כאן פינות, מדובר בחיי אדם. חשוב שהמיגון יותאם, יתוכנן וייוצר בהתאם לצרכים בשטח ב-100%.
  2. חשוב לוודא כי המוצר קל משקל, ולא משנה באיזה מכשיר מנע מדובר. חשוב מאד שהוא יוכל להיות משודרג בעת הצורך, כי לצערנו האיומים לא מפסיקים להשתכלל.
  3. חשוב שיהיה קל לתחזק אותו, אתם לא מומחים ויש לכם מספיק מה לעשות. חשוב שחברת הייצור תתחזק אותו במסגרת העסקה.
כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחירת המזגן המושלם: תובנות חיוניות
כשאתה יוצא למסע של בחירת מזגן, חיוני להתחמש בידע כדי לקבל החלטה מושכלת. כאן אנו מתעמקים ב-3-8 גורמים...
קרא עוד »
מרץ 06, 2024
גיזום עצים בכפר סבא – לבחור את האנשים הנכונים לעבודה
על פניו, אין סיבה לגזום עצים. הרי המטרה שלנו שהם יגדלו, יפתחו, יהפכו את העיר, רחוב, או את הגינה שלנו...
קרא עוד »
פבר 27, 2020
יועצי נגישות – מי הם בדיוק?
בשנים האחרונות חל שינוי תהומי בכל מה שקשור לאביזרים נלווים עבור מי שנמצא במצב סיעודי הן ילדים והן...
קרא עוד »
אוג 06, 2020