מור קורן ביקורת

מור קורן פסיכומטרי

מור קורן הוא בית ספר שמאז שנוסד, בשנת 2006, למדו בו תלמידים רבים, ורובם עברו בהצלחה את מבחן הפסיכומטרי עם ציונים גבוהים והצלחות בהמשך הלימודים הגבוהים. מור קורן, כמובן, פתוח לביקורות גם כאלה שאינן מחמיאות אבל מהן אפשר ללמוד מה ניתן לשפר ולתקן. זה לא קורה כמעט אף פעם, שכן בית הספר הייחודי והקטן מתנהל כמו משפחה של ממש, והתלמידים מעורבים כל הזמן בקיום בית ספר איכותי וברמה גבוהה. לרוב מתפרסמת אודות מור קורן ביקורת חיובית מתלמידים לשעבר. תלמידים רבים מהעבר כותבים ביקורות שמראות כמה בית הספר מדהים וחיובי, וכמה הוא עזר להם להתקבל לבית הספר או האקדמיה שהם רצו.

תלמידים מהללים את בית הספר מור קורן – ביקורת

אמנון שסיים בהצלחה מרובה את הלימודים בבית הספר מור קורן כתב ביקורת (אשר פורסמה גם באתר האינטרנט של בית הספר), כדי שמועמדים יוכלו להתרשם. בביקורת שלו מציין אמנון שאילולא למד במוסד זה סביר להניח שלא היה מצליח לעבור את המבחן בתוצאה של 720 נקודות, הוא לא היה יכול להירשם לפקולטה שכל כך רצה להגיע אליה, פקולטת ללימודי הרפואה ושהוא בטוח שהבחירה במורים שעובדים בו היא הבחירה המתאימה ביותר. הוא גם שיבח את שיטות הלימוד שמור קורן כל כך מתגאה בהן. שיטת הלימוד שכל תלמיד הוא המרכז, שלכל אחד מגיע את ההתייחסות האישית ולמי שקשה ניתנת תמיכה ועזרה הוכיחה שבסוף יש תוצאות מעולות.

מה מיוחד בשיטת הלימוד של בית הספר מור קורן

הלימוד בכיתות קטנות, לא יותר מ-8-10 תלמידים בכל כיתה, מאפשר לכל תלמיד להביע את עצמו. המורה יכול להתייחס באופן פרטני במי שמתקשה בזמן שיתר התלמידים מתרגלים את החומר. האפשרות לבדוק את רמת התלמידים על ידי קיום מבחנים אחת לשבוע שבועיים במתכונת שנלקחת ממבחני עבר בהם יש שאלות בכל התחומים. המבחנים נותנים למורים אינדיקציה לגבי כל אחד מהתלמידים באופן נפרד ולכל הכיתה יחד.

נורית שלמדה בכיתה אחת עם חברותיה נרשמה ללימודי הוראה במכללה. תוצאת המבחן הפסיכומטרי שלה לא הייתה מספיקה להרשמה באוניברסיטה והיא נאלצה להתפשר ולמרות זאת היא כתבה למור קורן ביקורת חיובית, חמה כזו שמאפשרת למתלבטים לבוא ולהירשם ללימודים. בביקורת שלה מציינת נורית שכדי להצליח צריכים להיות שני צדדים מצד אחד מורי והנהלת בית הספר ומהצד השני התלמיד עצמו ולא הכול תלוי בשיטות הלימוד אלא גם ביכולת התפיסה של הלומד אותה.

לאור ההצלחות של מרבית התלמידים  במבחני האמת, לא נראה שיש מקום להעביר ביקורת שלילית על מור קורן. הנהלת בית הספר עומדת בכל ההבטחות שניתנות לנרשמים ויש לכך קבלות. אם אתם מעוניינים ללמוד בבית ספר אינטימי, איכותי ומקצועי ברמה גבוהה בתל אביב (או נתניה), כדאי שתירשמו לבית הספר מור קורן כבר היום!

רוצים לדעת איזה קורס פסיכומטרי הכי טוב? לחצו כאן.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כך תתאימו את המיטה לעיצוב החדר
כל פרט, כל רהיט, שאנחנו בוחרים להכניס אל חדר השינה, משפיע כך או אחרת על העיצוב שלו. לא משנה מה זה וגם לא...
קרא עוד »
מרץ 24, 2020
איטום גגות באשקלון – למה חשוב לעשות את זה?
תתארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה. אתם עוברים להתגורר במבנה חדש ועם הגשם הראשון, אתם מגלים טיפות של מים...
קרא עוד »
אוג 26, 2021
כל מה שצריך וחשוב לדעת על בודקים משולבים
בדיקות תקופתיות של מתקני חשמל בישראל ובדיקות לאחר סיום עבודות חשמל במבנים, מערכות ומתקני חשמל,...
קרא עוד »
פבר 12, 2019