למה כדאי שיהיה כרטיס אוכל בארגון שלכם?

כרטיס אוכל

ההון האנושי הוא משאב קריטי בכל עסק וארגון. כמובן שישנם עוד משאבים חיוניים, אבל בחלק גדול מאוד מהמקרים עובדים מיומנים, מנוסים, מוכשרים, חרוצים ומסורים מצעידים את העסק או הארגון להצלחות מרשימות, בזמן שחברות שבהן העובדים מתאפיינים ברמת מוטיבציה נמוכה יותר משלמים על כך בהפסדים ובחוסר יכולת למצות את הפוטנציאל שלהן.

בהתאם המעסיקים במאה ה-21 כבר מודעים היטב לצורך למשוך כוח אדם איכותי, ולא רק למשוך אותו אלא גם לשמר. אם בעבר הייתה נהוגה התפישה שמשכורת גבוהה מבטיחה כוח אדם ברמה הרצויה ומקסימום מוטיבציה וביצועים, כיום כבר ברור שיש עוד מרכיבים חשובים – ואחד מהם הוא כרטיס אוכל.

ימי עבודה ארוכים

ימי העבודה בעידן הנוכחי ארוכים: הם מתחילים מוקדם בבוקר ומסתיימים ב-5 או ב-6 ולפעמים גם מאוחר יותר. הימים בהם עובדים נהגו לקחת הפסקת צהריים כדי ללכת לאכול בבית וגם לנוח מעט עברו מזמן – וכרטיסי אוכל הם מרכיב קריטי באפשרות להשאיר את העובדים כל כך הרבה שעות במשרד.

מגוון אפשרויות נרחב

אמנם כל עובד וכל עובדת יכולים כמובן להביא איתם אוכל מהבית, אולם כדי לאכול ארוחה מלאה, מזינה ומהנה, העסק או הארגון יצטרכו להשקיע במטבח של ממש – כזה שמאפשר לא רק אחסון של מאכלים במקרר אלא גם בישול, הקפצה וכו' – או שהעובדים ייאלצו להסתפק רק במנות קרות או כאלה שניתן לחמם במיקרו והטעם בהתאם.

כרטיס אוכל לעומת זאת מאפשר לכל העובדים לבחור מבין שלל אפשרויות, וכך ליהנות מדי יום מארוחה אחרת, טעימה ומספקת. כמובן שכדאי לבחור את אחד מכרטיסי האוכל שמאפשר בחירה בין מסעדות רבות בכל אזור.

למה עוד משמש כרטיס אוכל?

כרטיס אוכל הוא גם המפתח לאירוח אורחים בלי לדאוג יותר מדי לכיבוד – פשוט מאפשרים לאורחים לבחור מה הם אוהבים ומזמינים עבורם. בנוסף כרטיסי אוכל תורמים גם לגיבוש בעסק ובארגון בזכות ההזמנות המשותפות כמו גם ההווי שמתפתח סביב ההליכה ביחד למסעדה הנבחרת מדי יום. בעסק שיש בו לכידות חברתית גבוהה גם רמת המוטיבציה של העובדים גבוהה, והם גם נוטים הרבה פחות לעזוב את מקום העבודה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילום לבת מצווה
עם צלם מקצועי, אתה יכול לקבל את התמונות שאתה רוצה וגם למנוע את כאב הראש של ניהול כל התמונות האלה. אתם...
קרא עוד »
ינו 07, 2023
פרופיל אלומיניום לכל מטרה
פרופילים משמשים לשלל מטרות. בין השאר אנחנו נעזרים בפרופילים כדי לתחום ריצוף, לגשר על הפרשי גובה,...
קרא עוד »
אוג 25, 2020
איך מקבלים מימון לעסקת נדל"ן?
מימון לעסקת נדל"ן שונה ממימון של מיזמים אחרים. הדגשים הבאים יבהירו מה צריך לעשות, על מנת לקבל מימון...
קרא עוד »
דצמ 16, 2021