לוגו לעסק – למה הוא חשוב ואיך מעצבים אחד?

לוגו לעסק

יש לכם עסק ואתם רוצים לתת לו נוכחות? אם כן, אתם חייבים בשבילו לוגו! כאן נסביר למה הוא חשוב כל כך לכל עסק וכיצד צריך לעצב אותו.

מהו לוגו לעסק?

לוגו לעסק, או בעברית – סמליל, הוא הסמל המלווה את העסק ומייצג אותו בכל מקום. על נושא זה, נרחיב בהמשך. הלוגו צריך להכיל את שם העסק בעיצוב מיוחד וייחודי, אשר ייכנס לתודעה של הלקוחות הפוטנציאליים במטרה שיהפוך למותג מוכר וידוע. כמו כן, עליו להעביר את המסר הרצוי באמצעות העיצוב הנבחר.

למה הוא חשוב כל כך? 

כאמור, הלוגו אמור להופיע בכל מקום רלוונטי ולייצג את העסק והכוונה היא לכך, שהוא צריך להיות באתר האינטרנט של העסק ובפרופילים העסקיים ברשתות החברתיות השונות, על כרטיסי הביקור של העובדים בעסק, על פלאיירים, שלטי חוצות, המעטפות המשמשות את העסק וכך הלאה. זוהי הסיבה לכך, שכל עסק צריך לוגו לעסק, ללא קשר לגודלו ולתחום העיסוק שלו.

איך מעצבים? 

אם התחלתם להילחץ מעט, תנו לנו להרגיע אתכם! אתם ממש לא צריכים לעצב את הלוגו שלכם בעצמכם ולמעשה, יש מעצבים גרפיים שזוהי המומחיות שלהם והם יוכלו לעשות זאת עבורכם ובאופן המקצועי ביותר. בעזרת מעצב גרפי טוב, תוכלו לעצב את הלוגו של העסק שלכם באופן כזה, שהוא ימשוך את העין, יישאר בתודעה ובזיכרון ויעביר את המסר הרצוי לכם.

מה להגיד למעצב? 

כשאתם פונים למעצב גרפי או לחברה לעיצוב גרפי כדוגמת סטודיו אנזלביץ כדי שייעצב לכם לוגו לעסק, כדאי להסביר לו מהו תחום העיסוק של העסק, מיהו קהל היעד שלו ומהו המסר שאתם רוצים להעביר באמצעות הלוגו. כמו כן, במידה ויש לכם כיוון לסגנון עיצובי, למשל אם אהבתם לוגו של מתחרים או של עסק מתחום אחר, כדאי ליידע את המעצב שלכם. 

 

חשוב לציין, שגם אם ממש אהבתם לוגו מסוים, המעצב לא יכול להעתיק אותו, אלא עליו להסיק ממנו מהו הסגנון שאתם אוהבים ולייצר לוגו חדש ושונה בהשראת הלוגו האהוב ולהימנע מהעתקות.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי כתיבה עיתונאית ולמה זה טוב?
היופי של עיתונאי הוא שיש לו את היכולת לכתוב עם הלב, המוח והנשמה. זו הסיבה שעיתונאים נתפסים לעתים...
קרא עוד »
פבר 20, 2023
ציוד עבודה בגובה – לשם מה הוא נדרש?
אחד השינויים הבולטים בישראל בעשרים השנה האחרונות, היא הבנייה המסיבית לגובה. אנחנו יכולים למצוא יותר...
קרא עוד »
ינו 11, 2022
יהלומי מעבדה באיכות חסרת פשרות לאנשים היקרים ביותר ללבכם
יהלומי מעבדה עומדים בראש הפירמידה של אבני החן. מעבר לעובדה שהן האבנים החזקות ביותר והמוחלטות ביותר,...
קרא עוד »
יול 23, 2021