כמה עולה לבנות ממד בבית פרטי?

לבנות ממד בבית פרטי

עלותו של ממד כרוכה במספר פרמטרים שחשוב לדעת ולהכיר. הראשון שבהם הוא תשתיות ההגנה עצמן: הכלים והחומרים שיסייעו לאייש את החדר באמצעי מניעה של השפעות תקיפות אב"כ ובאמצעי בלימת נשק פיזי, טיל אוויר אוויר או קרקע אוויר, ורקטות קצרות טווח באזורי העימותים. השני מבוסס על תשתיות עיצוב וחיפוי כגון פרקטים ולבידי עץ, צביעת החדר וכד'. כל אלו מספקים לחדר את היכולת גם להגן עליכם בזמן אמת וגם חזות עיצובית מרשימה בפני עצמה.

עלות אמצעי ההגנה הכימיים והפיזיים

אמצעי הגנה כימיים הם חומרי מניעת השפעת תקיפות אב"כ. הם מוטמעים ברצפת החדר מתחת לבלטות, על מצע הסומסום או החול שמתחתן. אמצעי ההגנה הפיזיים הם לוחות הברזל של חלון הממד, חלון הממד, כולל פרופיל וזגוגית, דלת הממד המחוסמת ופלטות ברזל לעטיפת כל קירות החדר לצורך שריונו המלא. עלות אמצעים אלה מבוססת על מחירי הפלדה, הזכוכית וחומרים נוספים.

עלות אמצעי עיצוב החדר

החדר החדש יבוסס על 2 סוגים של חומרי עיצוב: עצים ופרקטים, לעומת צבעי קיר מותאמים אישית. בתחום העץ והפרקט אנו ממליצים לחפות את לוחות הברזל הכסופים בלבידי עץ מועשרים בסיבי זכוכית למיגון נוסף. חומרי הצביעה יהיו ייעודיים לצביעת עצים על מנת להקנות לכם צביעה מושלמת בהתאם לגימור המבוקש.

קביעת עלות ההשקעה

כמו בכל תחום אחר, גם כאן – סוגיית התמחור היא כזו אשר מבוססת על גודל החדר. התשובה לשאלה כמה עולה לבנות ממד בבית פרטי מבוססת על כל מה שפירטנו עד כה, מרכיבי הגנה ועד עצים, פרקטים וצבעים, כשמדדים אלו מוכפלים בשטחו של החדר לקביעת מחיר סופי. כמובן שחברה שבונה ממ"דים מקבלת זיכיונות ממיטב הספקים על בסיס עבודות מרובות, ועל כן מספקת ללקוחותיה תמחור אטרקטיבי יותר של החומרים, תוך מינימום גבייה על עבודה.

אין לכם בית עם ממד תקני? אל תסמכו על המקלט: הסדירו חדר בטחון עכשיו!

המקלט אינו בהכרח ממוקם קרוב לבית שלכם ורובנו, אם נודה ביושר, לא באמת יודעים לאיזה מקלט לרוץ ברגע האמת. מעבר לכך שממד זו דרישת תקן בכל בית בנוי בישראל החדר הזה מציל חיים ודואג לכך שתמיד יהיה לכם לאן להימלט בעת חירום. אין לכם ממד בבית? צרו קשר עם חברה לבניית ממדים באופן מידי!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול ביבלות בכף הרגל: הדרכים היעילות ביותר
כל מי שסובל מיבלות שונות בכף הרגל יודע לומר שהתופעה הזאת לא נעימה. יבלות נראות בדרך כלל מאוד רע ולכן...
קרא עוד »
מאי 27, 2022
כתרים לשיניים – איזה סוגי טיפול קיימים?
שיניים פגועות או חסרות עשויות לפגוע לא רק בפעולה השגרתית התקינה של הפה, אלא גם להשפיע באופן ניכר על...
קרא עוד »
מרץ 31, 2022
הדפסה על בגדי עבודה – מיתוג זה הכל
אתם חייבים להבין כי אם אתם בעלים של עסק יש משמעות אדירה לשאלה איך אתם ממתגים את העסק שלכם. קודם כל...
קרא עוד »
יול 28, 2019