חלונות נגד ירי הכל בזכות הזכוכית המשוריינת

חלונות נגד ירי

מהם חלונות נגד ירי?

חלונות נגד ירי מתאימים הן לרכב הן לדירה. חלונות כאלה הם חלונות שמגנים מפני פגיעה של ירי למשל. כמובן, חייבים לעבור בדיקה במעבדה כדי לאשר שהחלונות אכן עומדים בתקנים הבין לאומיים המחמירים. תוכלו למצוא דגמים שונים של חלונות נגד ירי. יש חלונות הזזה, יש חלונות שנפתחים, יש חלונות מקובעים.

 

גולת הכותרת – הזכוכית המשוריינת

הרעיון שעומד מאחורי חלונות נגד ירי הוא זכוכית משוריינת. זוהי זכוכית שבולמת קליעי תחמושת קלה. אתם לא תבחינו בצורה אחרת של החלון וגם לא בצבע שונה. זוהי זכוכית שקופה ככל הזכוכיות, אלא שיש לה תכונות נוספות שהופכות אותה לזכוכית מגנה כמו עובי של זכוכית העשויה שכבה על גבי שכבה. ככלל, עובי של זכוכית משוריינת נע במספר מילימטרים. שכבה ראשונה של זכוכית תיפגע מכדור ירי, אך השכבה השנייה כבר תמנע מהכדור מעבר. בחיים כמו בחיים, ככל שהמוצר עבה יותר, כך הוא מגן יותר. כך גם בזכוכית. ככל שאתם זקוקים ליותר הגנה, דאגו שתהיה שכבת זכוכית עבה ועוד שכבה ועוד אחת.

 

זכוכית משוריינת חד כיוונית

יש זכוכית משוריינת מכיוון אחד. זאת אומרת שברגע שיחדור קליע לזכוכית, הוא יעבור מצד אחד, אך לא יוכל לעבור מצד שני. אם אדם נמצא בסכנה ובאמצע מתקפה תהיה לו זכוכית משוריינת מכיוון אחד, הווה אומר שאפשר לתקוף בחזרה בזכות גמישות החומר. חשוב לציין שהזכוכית המשוריינת מכיוון אחד יכולה להיות טובה ברמות איום של אקדחים, אך לא של במצבים מאיימים אחרים. מרגישים מבולבלים? הינה הסבר נוסף שיכול להמחיש את הדבר. נאמר שיריתם על מכונית והכדור פגע בזכוכית. מה יקרה לזכוכית? היא תתנפץ ותספוג בהיקף נרחב יותר את האנרגיה. החומר הגמיש סופג את האנרגיה ובולם את הכדור, וכך מצילה אתכם הזכוכית המשוריינת.

 

זכוכית נגד ירי ברכב

גם ברכב אנשים זקוקים לחלונות ממוגנים. אם אתם נוסעים במקומות שיש בהם מתיחות ביטחונית רבה וחשוב לכם להגן על חייכם ועל חייהם של הנוסעים אתכם תבחרו להתקין חלונות נגד ירי. חלונות כאלה מתקינים גם באוטובוסים ממוגנים, במיוחד בדרכים מסוכנות שיש בהן סבירות לפגיעות. חשוב שחלונות נגד ירי יהיו על פי תקנים מחמירים ויעברו בדיקת מעבדה. כך תבטיחו שהמוצר עומד בגבורה ביעדיו.

 

לסיכום, חברת ג.ג מערכות מיגון תשמח להעניק לכם שירותי הגנה מכל הסוגים. בחרו את ההגנה הטובה ביותר אחרי שתשמעו מה יש לנו להגיד בעניין.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדיקת זכאות להחזר מס – למה מומלץ להיעזר במומחה?
במצב בו מעוניינים לדעת מה גובה הזכאות להחזר מס יהיה צריך לבחור בין האופציה להיעזר בסימולטור או לפנות...
קרא עוד »
מרץ 04, 2021
גילוי אמיתות נסתרות: תובנות מרתקות על ארונות קודש
בעולם של חפצי קודש, ארונות קודש עומדים כשומרים אניגמטיים של אמונה, תרבות והיסטוריה. כמומחה בעל שם...
קרא עוד »
דצמ 17, 2023
למה כדאי לעבוד בסייבר?
סייבר הוא עולם חדש שבו הכל דיגיטלי. יש הרבה יתרונות בעבודה בסייבר, אבל אם אתה לא בטוח לגבי העבודה הזו...
קרא עוד »
פבר 22, 2023