המלצות על דלתות פנים

המלצות על דלתות פנים

דלתות פנים מספקות לדייר את המרחב הפרטי שלו בכל חדר בו הוא נמצא, מחדר השירות ועד חדר השינה האישי שלו. כיצד מומלץ לבחור דלתות פנים בימינו? במאמר זה נספק המלצות על דלתות פנים לכל תחום, מחדרי השירות ועד חדרי המגורים. המאמר יחלוש על נושאים שונים כגון עמידות המעטה החיצוני, עמידות המילוי ואפשרויות שונות לגיבוש עיצוב הדלת. קריאה מהנה!

דלתות פנים לחדרים יבשים לא מאוכלסים

חדר יבש הוא חדר שאין בו מגע של רטיבות, לחות ושינוי טמפרטורה. לצורך הדוגמה, מטבח אינו חדר יבש, אבל חדר קריאה או חדר ארונות כן, אם אין בהם חלונות. במידה והחדר אינו מאוכלס, כלומר לא משמש כחדר שינה, ניתן להתאים לו דלת WPC. זוהי דלת לא אקוסטית, עם חדירת רעשים מובהקת, במילוי קרטון. כשהחדר ללא לחות וללא שינויי טמפרטורה, לא נשקפת לדלת סכנה של ביקוע על ידי הברגים של הידית, וזאת בשונה מהתקנתה במטבחים ובמקלחות, שם הידית צפויה לבקע את הדלת ולהתבסס עליה בצורה רופפת. לכן, המלצות על דלתות פנים ניתנות עבורן כאשר מדובר בחדרים אלה.

דלתות פנים למטבחים ולחדרי מגורים מאוכלסים

המלצות על דלתות פנים עבור 2 סוגי החדרים הללו מבוססות על הגנה מפני שינויי טמפרטורה והגנת אש מלאה. דלתות אלו עשויות מחומר פולימרי PVC, והמילוי הפנימי שלהן מבוסס על חומר בשם "פלקסבורד". חומר זה מספק ללקוח הגנת אש מלאה גם במקרי שריפות קשים במיוחד. לכן, דלת זו חיונית עבור מטבחים וגם בחדרי מגורים עם כיווני אוויר החשופים לשמש.

דלתות פנים לחדרי אמבטיה, שירותים וכביסה

חדרים אלו רגישים אף הם, אך מדובר בגורם שונה לחלוטין מזה שמצוי במטבח ובחדר המגורים. אם בחדרים הללו, החשש הגדול הוא משריפה, בחדרי הרחצה והכביסה החשש הוא מהצפה ורטיבות, ולכן המלצות על דלתות פנים עבורם צריכות להתבסס על הגנת מים. דלתות אלו הן דלתות פולימריות, עם חומר מילוי קלקר. הקלקר הוא המענה מס' 1 להגנת רטיבות בתעשיית הבית והוא מספק גם הגנת אש ארעית למשך 20 דקות. זוהי הדלת המושלמת לכל תא שירותים, חדר אמבטיה, וחדר שיש בו מכונות כביסה ומייבשים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לדעת שהאדריכלית שלי עובדת עם רישוי אדריכלי?
אחד החששות הגדולים ביותר של כל אחד מאיתנו אשר מתחיל בתהליך של בניית מבנה חדש או חידוש מבנה ישן, הוא...
קרא עוד »
ספט 30, 2018
איך לתכנן נכון מטבחים לדירות שכורות?
כשאתם בונים דירה קטנה להשקעה, או משקיעים ביחידת דיור/ בונים יחידה מתחת לביתכם, אתם מתכננים לבצע השקעה...
קרא עוד »
מאי 10, 2022
שירותי חילוץ לשטח
לא פעם קורה והמכונית נתקעת באמצע שום מקום. ניסיונות להתניע את הרכב לא עולים בהצלחה. ניסיון בכה...
קרא עוד »
מרץ 07, 2019