היתרונות של ליסינג למלגזות

ליסינג מלגזות

מלגזה היא אחד מרכבי התעשייה הנפוצים ביותר והיא משמשת במפעלים רבים וכן בחנויות ענק, המחזיקות מחסנים ובהם סחורה בכמות רבה. לא בכל הארגונים קיים הצורך לרכוש מלגזות ולעיתים מנהלים של חברות יעדיפו לעשות ליסינג מלגזות. היתרונות הם רבים, בפרט בתחום תחזוקת הכלים והשירות, במיוחד במידה והחברה המעניקה את שירות הליסינג היא מנוסה, מקצועית ואמינה. המסלולים השונים של הליסינג מאפשרים לכל מנהל לבחור באופן המתאים לו, לשימוש במלגזות המתקדמות עבור צרכי הארגון שבראשו הוא עומד.

מהם היתרונות של ליסינג למלגזות?

חשוב להבין כי מסלולי הליסינג השונים מאפשרים גמישות רבה בתשלום עבור השימוש במלגזה. אין הכרח לרכוש אותה, כיוון שישנם מסלולים הכוללים השכרה בלבד וגם תחזוקה, מה שמוריד לא מעט מן הדאגות עבור המנהלים. באם תבחרו ליסינג מלגזות מימוני או ליסינג תפעולי, ניתן יהיה לפרוס את העלות של המלגזה לחמש שנים – המשמעות היא תשלומים מצומצמים מאוד מדי חודש. אופציה נוספת שמתאימה למפעלים מסוימים שיש להם תקופות עמוסות מאוד קצובות בזמן, היא השכרה לזמן קצר ושימוש ספציפי ופרקטי במלגזה לצורך משימות ספורות.

אילו מסלולים נוספים קיימים לביצוע הליסינג?

במסגרת מסלולים נוחים אחרים של ליסינג, ניתן למשל לשכור מלגזה ולקבל בנוסף גם שירותי אחזקה. בצורה כזו התקינות של כלי הרכב נשמרת בצורה המיטבית, הוא מקבל טיפול איכותי למלגזה ממוסך מומחה ואתם לא מחויבים ברכישה. עם זאת, ישנם מנהלים שיבחרו שכן לבצע רכישה וגם כאן ניתן לבחור בין מסלול קנייה כדאי "רגיל" לבין מסלול של טרייד אין, המתאים למי שמעוניין להחזיר מלגזה ישנה ולקבל תמורתה דגם חדיש ורענן במחיר משתלם.

מי דואג לתחזוקה של המלגזה?

במסגרת ליסינג מלגזות ניתן לקבל טיפולים לכלי שרכשתם, או זה ששכרתם, ממוסך מורשה, אמין ובעל ניסיון המעניק שירות אישי לכלל הלקוחות שלו. חשוב לשמור על המלגזה במצב תקין כיוון שמדובר בציוד שחיוני לתפקוד יעיל של המפעל, לכן אתם לא יכולים "להרשות לעצמכם" להחזיק מלגזה שאיננה פועלת, או כזו שיש בה תקלה העלולה לסכן ציוד או חיי אדם חלילה. לאורך כל תקופת הליסינג, התעקשו לקבל שירות צמוד של תחזוקה מהמומחים לטיפול ברכבים מסוג זה.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילו בעיות מרזבים יכולים לפתור לנו?
הבעיות ששימוש במרזב יכול לפתור לנו יכולות להיות רבות ומגוונות. אם אתם מחליטים לקנות מרזב ולהתקין...
קרא עוד »
אוג 16, 2020
מרכז לרפואה הוליסטית? הכירו את יעל קשי!
בכל הנוגע לרפואה הקונבנציונאלית, לעיתים נראה כי רפואה זאת שכוללת תרופות כימיות, טיפולים במרפאות ובתי...
קרא עוד »
אוק 26, 2018
שומרי עיר הקודש: שליטה בנבכי ההדברה בירושלים
בעיר שבה הישן פוגש את החדש, שבה ההיסטוריה מורגשת כמו האוויר שאנו נושמים, ההדברה לובשת שכבות של...
קרא עוד »
ספט 04, 2023