הוספת משאבה דירתית

הוספת משאבה דירתית

התקנת משאבת מים בדירה – מקצועיות קודמת לכל

משאבת מים היא משאבה חשובה כשרוצים לחץ מים נעים מהברז במקלחת ומכל ברז נוסף. לצורך התקנה של משאבת מים בדירתכם צריך להזמין איש מומחה לעניין כדי למנוע נזקים עתידיים של הרכבה לא נכונה או של שימוש במשאבת מים שלא עומדת בתקנים על פי מכון התקן הישראלי.

 

גדלים של משאבות מים  והצורך בהן – בחירה אחרי התייעצות עם בעל מקצוע

ככלל, יש גדלים שונים של משאבות להגברת לחץ מים, וגם התחזוקה שלהן דורשת בעל מקצוע בדיוק כמו ההתקנה. אפשר להתאים את גודל המשאבה לכמות המים הנדרשת שתיקבע על פי בעל המקצוע המומחה. משאבת מים קטנה מאפשרת גם זרימה למי הברז המיועדים לשתייה. ללא משאבה, לא תהיה זרימה ולא תוכלו למזוג כוס מים אחרי אימון הכושר או אחרי יום עבודה מפרך. יש חשיבות רבה למשאבות מים כי אנחנו צורכים מים כל היום ובכל יום. לפעמים אין לחץ בקומה מסוימת, מה שמצריך התקנת משאבת מים בקומות מסוימות ולא בבניין כולו בהכרח. המשאבה צריכה להתחבר לצנרת ולחשמל – ושוב – רק על ידיו של בעל מקצוע.

 

משאבת סחרור – מהי וממה חשוב להימנע?

משאבת סחרור – גם היא נדרשת כי היא זאת שאחראית על פליטת מים חמים מהדוד ומהרדיאטור. חשוב לבצע התקנה מקצועית של מי שמבין עניין ולהימנע משרלטנים בתחום שרק יכולים לגרום לכם נזק.

 

התקנת משאבות ביוב – הדרך הנכונה לעמוד בתקנים המחמירים ביותר

התקנת משאבות ביוב חשובה כדי שמי הביוב יישאבו כראוי. אפשר להתקין את משאבות הביוב בבניינים, במקלטים, במרתפים ועוד. כאשר מי הביוב נשאבים לגובה הביוב, קל לנקז את המים. לפעמים יש תקלות במשאבת הביוב בגלל סתימות שונות, וכדי לטפל בהן אין מנוס חוץ מלקרוא לבעל מקצוע. חשיבות רבה נודעת להתקנה מקצועית של משאבת ביוב, אחרת אתם עלולים לקום יום בהיר אחד לריח צחנה ולסירחון מכיוון הביוב, בתוספת הצפת מים מכל כיוון. כל זאת בגלל התקנה לא מדויקת או בגלל שימוש במשאבה שאינה עומדת בתקנים המחמירים של מכון התקנים הישראלי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מעקה נירוסטה – האם זה בטוח?
בעזרת נירוסטה ניתן לייצר מגוון רחב של מעקים לבחירה. כיום יש לא מעט סוגים שונים של מעקים אשר מיוצרים...
קרא עוד »
מאי 05, 2020
הדברה בהוד השרון
במידה ואתם זקוקים לשירותיה של חברה המספקת שירותי הדברה בהוד השרון, חשוב לערוך סקר שוק מקיף ולא לבחור...
קרא עוד »
מרץ 04, 2020
פורטל דרושים עם משרות קרובות אליכם
אין ספק כי העבודה שלנו משפיעה עלינו מאוד ואנו חייבים לתת על כך את הדעת. המשפט כי אין עבודה שלא מכבדת את...
קרא עוד »
נוב 24, 2018