הוספת ממד לבית קיים מחיר ופרטים נוספים

הוספת ממד לבית קיים

בבתים ישנים שלא נבנו על פי תקני הממדים, אין ממד ויש להתקין אותו ביוזמה שלכם. כיצד יש לעשות זאת? במאמר זה אנו מספקים לכם את הפרטים המלאים על הוספת ממד לבית קיים מחיר, חומרי ייצור, פרוצדורה ובנייה בפועל. בהצלחה!

הממד נבנה על ידי חברת מומחים להוספת ממדים

חברה זו מציידת את הלקוח בכל מה שהוא זקוק לו לכינון תשתית הגנה מלאה: חומרי ייצור, בנייה, עבודה, ואיגוד כל העלויות השוליות לעלות מסכמת אחת שמגלמת מליר מופחת של כל אחד מהן כדי לצאת עם עסקה טובה לבניית חדר ממד אשר יכולה להוביל כל בית למרחב מוגן דירתי משלו.

אודות הוספת ממד לבית קיים מחיר ופרוצדורה

במהלך הפעולה להסדרת הוספת ממד לבית קיים מחיר משולם על חומרי הייצור המלאים ועל העבודה בעזרתם. מהם החומרים ומהן העבודות? חומרי הגנה מפני תקיפות אב"כ והטמעתם ברצפה בשכבת מצע החול או הסומסום מתחת לבלטות, התקנת חלום ודלת של ממד, התקנת לוחות פלדה דומים לאלו של החלון ברחבי כל הקירות, עטיפת הקירות עם לבידי עץ לבידודם ושיפוצים אחרונים לפני אכלוס החדר, כולל התקנת רצפת פרקט וצביעה של הקירות המחופים.

התהוות העבודה בפועל על פי סדרה

בפועל, לאחר שסגרתם עבור הוספת ממד לבית קיים מחיר, מתחילות העבודות. תחילה, פותחים את מרצפות החדר כדי להגיע למצע החול או הסומסום, ושם מטמיעים חומרי הגנה מפני תקיפות אב"כ. לאחר מכן, מתקינים דלת וחלון של ממד ומחפים את כל קירות החדר בלוחות פלדה דומים בעוצמתם ללוחות הפלדה של החלון. כעת החדר אמנם מוגן אבל מוליך חשמל וזה לא בטוח. ממגנים אתכם עם בידודי עץ מועשרים בסיבי זכוכית ליצירת שכבת הגנה נוספת. בסיום העבודה ניתן להטמיע רצפת פרקט.

הוספת התאמות וגמרים לחדר לבקשת מזמין העבודה

ניתן להוסיף כל התאמה לבקשת הלקוח: ניתן להתקין לו שקעי חשמל באיזה קיר שיחפוץ, להוסיף שקע לחיבור קו טלפון, לצבוע את הקירות בהתאם להעדפותיו ולבסס בחדר תשתית מגורים מוכנה בהתאמה מלאה לצרכים שלו. בדרך זו, החדר מוכן לאכלוס וניתן להלין בו דיירים שוב, לאחר שבניית המיגון שלו הסתיימה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חובה בכל ארגון – תפעול פנסיה למעסיקים
בתור מעסיקים אתם בוודאי יודעים שכל הנושא של הפנסיה חשוב ומטריד רבים מאתנו. למעשה, גם היו לא מעט...
קרא עוד »
דצמ 04, 2019
גילוי אוצרות נסתרים: השפעת אתר קוק על כישורי הקולינריה שלך
בתחום החקר הקולינרי, אתר קוק עומד כמגדלור של הזדמנויות, ומציע שפע של יתרונות שאולי לא ברורים מיד. בתור...
קרא עוד »
ינו 16, 2024
טעויות שעושים בגיוס עובדים
תהליך של גיוס עובדים עשוי לעיתים להשתבש, בעקבות טעויות נפוצות. מהן הטעויות וכיצד ניתן להימנע מהן? על...
קרא עוד »
יונ 29, 2020