הבית שלכם נפגע מנזקי הגשמים- זה מה שאתם צריכים לעשות

שיקום נזקי מים

עונת החורף מביאה עמה מזג האוויר אפרורי וגשום. בעוד שישנם גשמים מתונים באופן יחסי, הרי שישנם גשמים חזקים הרבה יותר, אשר יורדים ללא הפסקה ולא פעם, יוצרים שיטפונות משמעותיים מאוד ברחובות העיר. שיטפונות מעין אלו עלולים להפריע באופן מהותי לשגרת החיים התקינה של דיירי אותה העיר. מלבד זאת, כאשר ישנם שיטפונות רציניים ברחובות אשר נגרמים כתוצאה מגשמים חזקים, ישנם בתים הממוקמים נמוך יחסית, שהמים עלולים לפלוש אליהם ולהציף גם אותם. נזקי הצפה הם נזקים חמורים מאוד. אם הבית שלך נפגע כתוצאה מהצפה, עליך לדאוג לשקם אותו בצורה הטובה ביותר.

מתגוררים בבית נמוך- בטחו את תכולת הבית שלכם

ראשית כל, אם אתם מתגוררים בדירה הממוקם בקומות ראשונות של בניין, בית קרקע, או דירה הממוקמת בקומת מרתף, חשוב מאוד שתדעו שבכל מקרה של שיטפונות שיתרחשו כתוצאה מגשמים, הרי שאתם חשופים לסכנה של חדירת השיטפון לביתכם. מים רבים אשר חודרים בצורה לא מבוקרת אל בית פרטי, בשל שיטפונות בעונת החורף, יפגעו באופן מהותי וכן התכולה שבהם תפגע. לכן, כל אדם המתגורר בדירה אשר ידוע כי היא מצויה במיקום שיכול לסכן את תכולתה בשל שיטפונות שיחלחלו אל הדירה, חשוב שיבטח את תכולת הדירה בביטוח הטוב ביותר.

מה עושים במקרה של הצפה בבית

במקרה שבו הבית שלכם נפגע כתוצאה מהצפה שנגמרה בשל גשמים, חשוב מאוד לפנות לעזרתם של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שיקום נזקים של פגעי טבע. אנשי מקצוע מעין אלו יבחנו את הנזקים אשר נוצרו בדירה של ההצפה. בשלב השני הם ישאבו את כל המים מהבית באמצעות משאבות מיוחדות וחזקות ויובילו את המים אל מחוץ לבית. כמובן, שלאחר פינוי המים באמצעות משאבות מיוחדות, אנשי המקצוע יתחילו בתהליך ייבוש הדירה ותכולתה, פינוי התכולה שנפגעה באופן הרמטי וסידור הדירה על מנת שתחזור להיות מרחב נעים לצורך מגורים מחדש. כדאי מאוד לבחור באנשי מקצוע המכירים את תהליך השיקום של מבנים מנזקי הצפות גשמים ובכוחם לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

למידע נוסף בנושא – שיקום נזקי מים
 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נוטריון לצרפתית – מי היה מאמין שתצטרכו את זה
בהרבה סיטואציות אזרחים ישראליים מוצאים עצמם בנקודה בה הם חייבים חתימה של עורך דין מוסמך, אשר יש לו את...
קרא עוד »
אוג 31, 2020
חדרי ילדים: מה חשוב שיהיה בחדר?
כל הנושא של עיצוב חדרי ילדים יכול להיות מעט מורכב עבור הורים רבים אשר רוצים את הטוב ביותר עבור הילדים...
קרא עוד »
נוב 11, 2021
פתרונות הנגשה למבנים – מדוע חשוב לשמור על מבני ציבור נגישים גם לציבור הנכים
כולנו בני אדם שאר אולי נראים די דומים אבל בשורה התחתונה מאוד שונים. הרי אומרים כי כל אדם הוא עולם...
קרא עוד »
אוק 20, 2018