גופי תאורה צמודי תקרה – מושלם בכל בית

תאורה לסלון

גופי התאורה שנמצאים בתקרה, או במקומות אחרים בבית כמובן, משפיעים על איכות החיים של בני הבית במידה רבה. מעבר לתפקיד הפונקציונלי שלהם, לספק אור – בין אם נקודתי וממוקד לצורך ספציפי (למשל להאיר משטח עבודה במטבח או לאפשר קריאה נוחה בפינת הסלון), ובין אם נרחב יותר – הם תורמים גם לעיצוב החלל ואחראיים על האנרגיות ששוררות בו. בהתאם מומלץ להקדיש תשומת לב ומחשבה לבחירה נכונה של גופי תאורה צמודי תקרה המתאימים ביותר עבורכם.

הסגנונות השונים של גופי תאורה צמודי תקרה

את גופי התאורה צמודי התקרה ניתן לחלק ל-3 קבוצות: 

א. גופי תאורה עגולים – קטגוריה של מוצרים שנחשבים לקלאסיים. אופציה זו מתאימה למקומות שבהם לא רוצים שגוף התאורה יבלוט יתר על המידה, וכמו כן לחללים שרוצים בהם אור רב עוצמה. 

ב. גופי תאורה מלבניים – גופי תאורה שמתאפיינים בייחודיות ובעניין רב, גם בלי נוכחות דומיננטית מדי. התוצאה היא עוד טאץ' מוצלח בחלל החדר, וכמובן תאורה מחמיאה.

ג. גופי תאורה עם זרועות – למעשה מדובר בווריאציה על גופי תאורה צמודי תקרה שכן הם לא צמודים לגמרי לחלק העליון של הקירוי אלא באמצעות זרועות. ישנם כמובן שלל סוגי זרועות והמכנה המשותף לכולם הוא שהם יחסית קצרים.

הגוונים השונים של גופי התאורה צמודי התקרה

דרך נוספת לחלק את כל גופי התאורה צמודי התקרה לקטגוריות היא באמצעות הגוונים שלהם. גם מבחינה זו יש חופש בחירה רחב למדי, כשמצד אחד ישנם השחור והלבן הקלאסיים, גווני עץ שמתאימים לחדרים שזכו לעיצוב בסגנון כפרי ועוד אופציה בולטת היא הפליז והנחושת שמתאימים לחדרים עם מראה עתיק. מצד שני ישנם גם צבעים מודרניים ובעצם תוכלו לבחור גופי תאורה צמודי תקרה בכל גוון שרק תרצו.

כמה מנורות כדאי לשבץ בגוף התאורה?

בחלק מהמקרים תמצאו צמודים לתקרה גופי תאורה שכוללים גם מספר רב יחסית של נורות – אפילו 7 או 10. פס שכזה מתאים למקרים שבהם נדרשת עוצמת תאורה גבוהה יחסית בחלל, ולמעשה גם התרומה לעיצוב של החדר גדולה בזכות פריסת הנורות.

 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיקום מבנים
אין ספק כי בישראל יש הרבה בניינים ישנים אשר מטים ליפול. העניין הוא שלבתים הללו יש בעלים והם פעמים רבות...
קרא עוד »
יול 22, 2019
בחירת חברה להדפסת צ'קים האם זה בטוח?
בעבר כולנו הזמנו את פנקסי הצ'קים שלנו בבנק בו מתנהל החשבון. אבל כיום המציאות במגזר העסקי והמוסדי שונה....
קרא עוד »
דצמ 18, 2018
איך בוחרים חברת תמלול?
תמלול הקלטות הוא תהליך של המרת הקלטות אודיו לטקסט כתוב. תמלול הוא חלק חשוב מאוד בתהליך יצירת תוכן. אבל...
קרא עוד »
נוב 07, 2022