בניית ממד בחדר קיים

בניית ממד בחדר קיים

אם אין ממד בבית שלכם, וישנו חדר שהחלטתם לייעד כממד, המשימה אפשרית לביצוע. יש לפנות לחברה קבלנית המתמחה בבניית חמ"ד (חדר מוגן דירתי) לבית וליהנות מכל התמורות שישנן בממד קיים של דירה חדשה, שנרכשה יחד עמו. כשאתם מחליטים להסדיר בניית ממד בחדר קיים, אלה הן המשימות שיהפכו אותו ממקום מגורים רגיל לחדר מסוג כזה.

מתחת לרצפה

האלמנט הראשון מתחיל ממש מתחת לרצפה. לאחר שהיא תפורק ותתבצע בה חפירה, יושתל בה חומר איטום ייעודי להגנה מפני תקיפות אב"כ. חומר ההגנה יהפוך את החדר לבטוח גם כאשר הוא נתון תחת מתקפה שכזו. כשבסיס הרצפה מוגן, זו תחילת הדרך להסדרת בניית ממד בחדר קיים.

בפתחי הכניסה והאוורור

בפתחים השונים בחדר יותקנו התקני הממד הייעודיים: חלון מחוסם עם זוג לוחות פלדה להגנה על הזכוכית שלו בשעת התקפה, ודלת כבדה לחדרי ממד, ללא מנעול. החלון והדלת הללו הם כרטיס הביקור שלכל ממד או חמ"ד והם שמבדילים אותם מחדרים רגילים, שאינם מספקים מענה הגנה.

על הקירות

על הקירות מתבצע פרויקט כפול: הראשון מהווה את ליבת ההגנה על החדר כולו: מבריגים ומרתכים לקיר לוחות פלדה משוריינים קשיחים ביותר שעמדו במבחני הריסוק מהגדולים והחשובים בעולם. כשכל החדר שלכם מצופה פלדה, כעת הוא נתון בסכנת הולכה. היות ואנו כבני אדם גם מוליכים חשמל, כאן נוצרת הסכנה ויש לבודד את הקירות. נשתמש בלבידי עץ מעוצבים עם מילוי זכוכית להסדרת אקסטרה הגנה.

פרויקטי רשות לחידוד העיצוב בחדר

התקנת פרקט במקום הרצפה שלכם, צביעה עם שליכט אקרילי או מינרלי את הקירות בצבעים ובטקסטורות שונות, צביעת פרזול ממדים בחלון ובדלת, ועוד. פרויקטים אלו נועדו לחדד את העיצוב בחדר ולהגיש לכם אותו על פי דרככם. ניתן, בשלב זה, גם להתקין תשתיות חשמל חדשות על פי הצרכים שלכם.

עלויות בניית הממד

ללא ספק, השלב האחרון בבניית הממד הוא היחיד שאינו מספק מענה הגנה אלא רק מענה עיצובי לחידוד הדקורציה הפנימית בחדר. זהו שלב שיש בו כדי לייקר את השירות, ולכן חשוב לעבוד על פי תכנון ולהזמין רק פרויקטים עיצוביים אשר ניכר כי הם מתאימים לשילוב עם מראה החדר בהתאם להעדפותיכם. חשוב להתעדכן עם חברת מיגון על עלויות יתר הפרויקטים כדי להיות מודעים לעלויות ולתכנן את מימון הפרויקט כהלכה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה צריך ללמוד על תוספות שיער
תוספות שיער הן דרך מצוינת להוסיף אורך, נפח או צבע לשיער שלך. הם דרך מהירה וקלה לשנות את המראה שלך מבלי...
קרא עוד »
ספט 08, 2022
פרספקטיבה מאוזנת: הבנת היתרונות והחסרונות של חברות ניהול משותף
חברות ניהול משותף הפכו לשחקניות הכרחיות במגזרים שונים, מנכסים ועד ניהול השקעות. למרות שהם מציעים...
קרא עוד »
יול 28, 2023
הידעתם? היום אפשר לטפל בצלקות אקנה ולשפר את הנראות משמעותית
מדוע בני אדם משקיעים כל כך הרבה משאבים במראה שלהם? מדוע אין זה משנה אם אנחנו מדברים על גברים או על...
קרא עוד »
אוק 26, 2018