איך חוסכים כסף בהזמנת ביגוד באינטרנט?

בגדים אונליין

היקפי הקניות באינטרנט, בכל התחומים, נמצאים במגמת עלייה מתמשכת ומשמעותית. ב-2018 למשל עמד היקף הרכישות שלנו אונליין על כ-16 מיליארד ₪, וקצב הצמיחה השנתי הוא 20-30%. עוד נתון מעניין הוא מספר החבילות שהגיעו מחו"ל בשנה זו – לא פחות מ-72 מיליון (!). לשם השוואה, ב-2010, כשהאינטרנט כמובן כבר היה חלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, הגיעו לארץ "רק" 18 מיליון חבילות.

בעידן שבו כולנו קונים, וקונים הכל, כדאי גם לדעת איך לעשות זה נכון ובפרט איך חוסכים כסף כשקונים בגדים אונליין.

מבצעים

אין כמעט חנות אינטרנטית שלא מציעה מעת לעת מבצעים אטרקטיביים במיוחד על סחורה. באופן טבעי מי שיודע לנצל את המבצעים האלה חוסך סכומי כסף יפים מאוד. כדאי לזכור שבחנויות המקוונות הרציניות, כולל כמובן חנויות בגדים אונליין, ניתן לסמן פריטים מבוקשים ולערוך מעין Wish List – וכך נוח מאוד לעקוב אחרי המחירים שלהם ובפרט לזהות מבצעים ולנצל אותם.

לא לקנות מה שלא צריכים באמת

השפע המסחרר של הבגדים שמוצעים אונליין, והמחירים המשתלמים, גורמים לרבים מאיתנו לרכוש גם פריטים שהם לא באמת צריכים. הפיתוי באמת גדול, ובאופן טבעי לא קל לעמוד בפניו, אבל חשוב לזכור שגם קניות של 50-60 ₪ מצטברות לסכומים גבוהים, וחבל לבזבז כסף על בגדים שאף פעם לא יילבשו.

דרך טובה במיוחד להבחין בין בגדים שכן נשמח להשתמש בהם לבין בגדים שאולי קורצים לנו ברגע הראשון אבל אין בהם תועלת אמיתית, היא לדחות את הקנייה ב-48 שעות. אם אנחנו חוזרים לאותה חנות בגדים אונליין שבה ראינו את הפריט כעבור יומיים או שלושה, ועדיין חושקים בפריט – כנראה שהוא אכן יתרום לנו ולא סתם ישכב בארון.

בגדים אונליין בקניות מרוכזות

המלצה נוספת שעוזרת לחסוך כסף בקניית ביגוד אונליין היא לרכז את הרכישות. כך למשל בתחילת עונה אפשר לרכוש 3-4 פריטים ביחד, וכך לחסוך את עלויות המשלוחים כשמזמינים כל פריט בנפרד לאורך העונה. בפרט מומלץ לעשות זאת כשיש מספר ילדים וקונים לכולם ביגוד אונליין. עוד המלצה היא לערוך סקר שוק מקיף גם באינטרנט, ולחפש פריטים רצויים בכמה וכמה אתרים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סוגי חרקים בבית – 4 המזיקים הנפוצים ביותר ואיך נפטרים מהם?
אף אחד מאיתנו לא אוהב להתמודד עם חרקים בבית או בעסק. הם יכולים להפריע לנו בתפקוד היומיומי, הם יכולים...
קרא עוד »
אפר 28, 2020
איך מתמודדים עם הפרעת פוסט טראומה?
פעמים רבות אנו שומעים את המושג פוסט טראומה ואנו לא מבינים מהו אומר. לרוב פוסט טראומה יכולה להתרחש עקב...
קרא עוד »
יונ 29, 2019
צילום מוצרים לאמזון
עידן הקורונה הביא עמו לשינויים משמעותיים ומהותיים בכל אורח החיים שלנו. אנחנו מוצאים את עצמינו...
קרא עוד »
מרץ 06, 2021