איך אפשר להגיש תביעת נזיקין נגד עירייה?

לצורך הגשת תביעת נזיקין יש למלא תחילה טופס בקשה ולאחר מכן להגישו למחלקה המשפטית בעירייה. לאחר מכן, המחלקה המשפטית תשלח אליך אישור קבלה, שיכלול את כל המידע ששלחת וגם עותק של טופס הבקשה שלך.

האישור אינו הוכחה לכך שבקשתך התקבלה בעירייה ואינו מספיק כדי לפתוח בהליכים משפטיים כלשהם. עם זאת, יש צורך בהגשת כל תביעה אחרת לבית המשפט – לרבות תביעות נגד העירייה עצמה או עובדיה.

תעשו את התהליך עם עורך דין

תביעת הנזיקין היא תביעה משפטית שניתן להגיש נגד עירייה בישראל במידה והעירייה פגעה במישהו. על מנת להגיש תביעת נזיקין יש להבין תחילה את זכויותיכם. הדבר החשוב ביותר לדעת הוא שאתה זכאי לפיצוי בגין נזקים שנגרמו על ידי העירייה. תוכל להגיש את תביעתך לבית המשפט ולבקש פיצוי בגין כל נזק שנגרם לך כתוצאה מפעולות העירייה.

בתי המשפט בישראל יחליטו אם להיעתר לבקשתך או לא בהתבסס על ראיות שהוגשו על ידי שני הצדדים וגורמים רלוונטיים אחרים. הליך תביעת הנזיקין בישראל הוא תהליך מורכב. מאמר זה יספק לכם סקירה בסיסית של התהליך ומה עליכם לדעת לפני הגשת התביעה.

תבחנו את כל הזכויות שלכם

הליך תביעת הנזיקין בישראל הוא תהליך מורכב. מאמר זה יספק לכם סקירה בסיסית של התהליך ומה עליכם לדעת לפני הגשת התביעה. בעזרתו של עורך דין תוכלו לפעול בצורה חכמה מתוך הבנה מדויקת של כל האפשרויות שיש לכם. עליכם רק לבדוק עם עורך דין מה אתם צריכים לעשות במצב שבו אתם נמצאים וכיצד להגיש תביעת נזיקין נגד עירייה. כך יהיה לכם יותר ברור מהן כל האפשרויות העומדות בפניכם לקראת הגשת התביעה שלכם.

למידע נוסף עורך דין שלמה לוי

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי קוסמטיקה לקוסמטיקאיות – בחירה מקצועית לאבזור הקליניקה
‏בעולם הקוסמטיקה של השנים האחרונות, יש צורך להשקיע המון זמן והמון מחשבה ‏בתהליך התכנון של סוגי...
קרא עוד »
מרץ 28, 2023
בחינת יתרונות הטבות לסטודנטים: תובנות חיוניות
האם אתה להוט להבין את אינספור היתרונות הזמינים לסטודנטים אבל מרגיש המום מכמות המידע העצומה שיש בחוץ?...
קרא עוד »
מרץ 21, 2024
תובנות פנימיות: הבנת ריהוט אקסצנטרי ומיוחד
פריטי ריהוט אקסצנטריים ומיוחדים הם יותר מסתם פריטים פונקציונליים; הם ביטויים של אינדיבידואליות...
קרא עוד »
אפר 02, 2024